Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@06:35:58 GMT

رونمایی از فاز اول تولید پنیر سیاهمزگی

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۴۱۸۷

رونمایی از فاز اول تولید پنیر سیاهمزگی

پنیر سیاهمزگی در شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان در خط تولید قرار گرفت.

به گزارش برنا گیلان، مشاور عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه مدیرکل کار استان، از شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان، بازدید کردند.

دکتر فیاض زاهد مشاور عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مهندس عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، ضمن بازدید از پروژه توسعه‌ای محصول جدید پنیر سیاهمزگی پگاه گیلان، با همکاران این شرکت، دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دکتر زاهد در دیدار با مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت پگاه گیلان، گفت: در تولید محصولات جدید باید اولین اولویت شرکت، پسند و ذائقه مردم و قیمت مناسب باشد تا همه قشرها از آن بهره‌مند شوند.

 وی برنامه‌ریزی مشخص، توجه به کیفیت محصول و طعم را، ازجمله مهم‌ترین عواملی دانست که باید همواره مدنظر قرار گیرد.

دکتر زاهد  من بازدید از خطوط  ختلف تولیدی شرکت از خط تولید در حال احداث محصول جدید پنیر سیاهمزگی نیز بازدید کرد و ضمن تشکر از اقدامات مؤثر مدیران و کارکنان  ر راستای تولید محصولات جدید منطبق با نیاز بازار داخلی و خارجی استان، خواستار تسریع در حل مشکلات این شرکت با ظرفیت‌های بالای تولیدی شد.

مهندس موسی اسماعیل‌زاده مدیرعامل شرکت پگاه گیلان  یز در این بازدید گزارش عملکرد و دستاوردهای شرکت را ارائه نمود.

وی یکی از دغدغه‌های پگاه گیلان را کمبود تأمین شیر خام موردنیاز از داخل استان و هزینه‌های بالای حمل شیر خام از خارج استان دانست.

مهندس اسماعیل‌زاده درباره محصول پنیر سیاهمزگی گفت: این محصول جدید برای اولین بار به‌صورت پاستوریزه و با بسته‌بندی بهداشتی در راستای رسالت حفظ و ارتقای سلامت مصرف‌کنندگان و با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته تولیدشده و به بازار مصرف در اوزان 200، 400 و 4000 گرمی عرضه خواهد شد.

مدیرعامل پگاه گیلان تصریح کرد: باور داریم که هرچقدر برای تولید محصولات سلامت‌محور تلاش کنیم، نتایج مثبت آن را بر زندگی مردم خواهیم دید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پگاه گیلان پنیر سیاهمزگی پگاه گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تولید ۶۰۰ هزار تن گندم در استان اردبیل

نوبخت اژدری گفت: سال زراعی جاری با وجود سرمازدگی شدید مزارع غلات استان در اسفندماه و شیوع آفات و امراض از جمله شته روسی، از لحاظ تولید محصول استراتژیک گندم سال پربرکتی محسوب می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل میانگین برداشت گندم در مزارع آبی استان اردبیل را بیش از ۴.۴ تن اعلام کرد و افزود: این امر بیانگر نقش کلیدی و ارزشمند محققان و به خصوص توصیه‌های فنی همکاران اجرایی در مدیریت زراعت و مدیریت‌های شهرستان‌ها در افزایش عملکرد این محصول در واحد سطح است.

به گفته او، در سال‌های گذشته میانگین برداشت گندم در اراضی دیم این استان فقط ۶۰۰ کیلوگرم در هکتار بود ولی با مکانیزه شدن این اراضی و اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها، هم‌اکنون متوسط برداشت محصول گندم در اراضی دیم استان از مرز ۲ هزار کیلوگرم در هر هکتار فراتر رفته است.

اژدری لازمه پایداری در خودکفایی گندم را مکانیزه کردن تمام مراحل کاشت، داشت و برداشت عنوان کرد و گفت: بیش از ۸۵ درصد از کشت این محصول در داخل استان به صورت مکانیزه بوده و تنها ۱۵ درصد به صورت سنتی انجام می‌گیرد که می‌بایست بساط این میزان کشت سنتی نیز جمع شود.

او اظهار کرد: اجرای مکانیزاسیون در حوزه کشاورزی و کشت غلات می‌تواند علاوه بر کاهش ضایعات، موجب افزایش عملکرد محصولات زراعی، ایجاد اشتغال بیشتر، توسعه صادرات غیرنفتی و ایجاد امنیت غذایی شود.

اژدری بیان کرد: توجه به مسائل اساسی در کشت گندم نظیر کشت در زمان مناسب و استفاده از فناوری‌های نوین از موارد ضروری است که خودکفایی کشور در تولید گندم را پایدار می‌کند و ما برای حفظ خودکفایی گندم و سپس صادرات این محصول، هیچ راهی جز حرکت به سمت این راهبردها نداریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در ادامه تحقق خودکفایی در تولید گندم را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های محققان حوزه کشاورزی از طریق معرفی ارقام پرمحصول و مقاوم به آفات و امراض و سازگار با شرایط آب و هوایی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • آغاز تولید تخم اصلاح شده ماهی قزل‌آلا در اصفهان
  • پیش‌بینی تولید ۶۰۰ هزار تن گندم در استان اردبیل
  • بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه
  • با صحبت، سخنرانی، وعده، سفر آموزشی و بازدید مشکل حمل و نقل درون شهری حل نخواهد شد
  • بازدید اعضای کمیسیون اصل نود از یک شرکت دانش بنیان
  • رونمایی از محصولات دانش بنیان دانشگاه سمنان
  • آغاز برداشت گل گاو زبان در گیلان
  • برداشت گل گاوزبان از باغ‌های گیلان آغاز شد
  • ساخت کیت انتقال ژن با پایه کربنی در کشور
  • رونمایی از ۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان