Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@22:01:25 GMT

می خواهید خودرو بخرید بخوانید!

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۴۱۹۹

می خواهید خودرو بخرید بخوانید!

باشگاه خبرنگاران: رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خرم آباد با اشاره به رای اخیر دیوان عدالت اداری در خصوص سند مالکیت خودرو گفت: رای دیوان عدالت اداری هیچ تاثیری در سند مالکیت خودرو ندارد و طبق ماده ۲۹ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی نقل و انتقال خودرو باید به موجب سند رسمی در دفاتر اسناد رسمی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذبیح الله خدائیان در ادامه به اجرای طرح کاداستر برای اراضی ملی و منابع طبیعی اشاره کرد و افزود: در ۶ ماهه امسال تمام اراضی ملی و منابع طبیعی که ۸۰ درصد اراضی کشور را تشکیل می‌دهند سند مالکیت دریافت خواهند کرد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همچنین از اجرای طرح کاداستر برای اراضی کشاورزی خبر داد و افزود: این کار موجب ماندگاری کشاورزان و سرمایه آن‌ها در روستا‌ها خواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: خرید خودرو نقل و انتقال خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از 1200 سند مالکیت زراعی در اشنویه صادر شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، سید علی ترابی بر اهمیت و اولویت صدور اسناد اراضی کشاورزی تأکید کرد و تعامل بیشتر ادارات جهاد کشاورزی و ثبت شهرستان را برای تسریع در فرایند صدور اسناد خواستار شد.

او با اشاره به رفع موانع سنددار کردن اراضی کشاورزی برای ترغیب و تشویق کشاورزان برای دریافت سند رسمی، به تسریع در تشکیل پرونده، حذف هزینه‌های زائد و تسریع در پاسخ به استعلامات معموله تأکید کرد.

در این جلسه بخشداران مرکزی و نالوس، روسای جهاد کشاورزی، ثبت اسناد و شوراهای اسلامی و دهیاران هم گزارشی از اقدامات صورت گرفته و موانع و مشکلات موجود در فرایند کاری صدور اسناد کشاورزی را مطرح کردند.

دیگر خبرها

  • پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری کرمان
  • تثبیت مالکیت و حد نگاری املاک و اراضی ادامه‌دار باشد
  • بیش از ۹۹ درصد از اراضی ملی تثبیت شدند
  • صدور بیش از یکهزار و 200 سند مالکیت زراعی سال گذشته در اشنویه
  • حدنگاری اراضی کشاورزی ۶ واحد ثبتی خوزستان
  • تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی در خوزستان
  • حد نگاری اراضی ملی سیرجان
  • صدور ۱۲۴۰ سند مالکیت زراعی در سال گذشته
  • ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری بدون اغماض پیگیری می‌شود
  • بیش از 1200 سند مالکیت زراعی در اشنویه صادر شده است