Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید حشمت الله صمیمی دوست روز چهارشنبه در نخستین نشست کارگروه رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۰ که در یک طرح صنعتی راکد برگزار شد اظهار داشت: چهار طرح صنعتی راکد و نیمه تمام در این استان  بزودی تعیین تکلیف و به سرمایه گذاران متقاضی ایجاد صنعت واگذار می‌شود.

وی افزود: طرح تولید شیشه‌های سکوریتی در سال ۹۴ بعلت مشکلات مالی و تحریم مواد اولیه ورشکسته و تعطیل شد و به خاطر بدهی بانکی به تملک بانک عامل درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:به دستور مراجع قضایی مکان و تاسیسات موجود در این طرح پس از تعین تکلیف به مزایده گذاشته شد و یک شرکت اقتصادی معتبر ، آن را خرید تا در این کارخانه تولید مواد اولیه صنایع درمانی بهداشتی و آرایشی راه اندازی کند.

مدیر کارخانجات تولیدی مواد بهداشتی آرایشی سینره گفت: ساخت و راه اندازی کارخانه تولید مواد اولیه این مجتمع با سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی به زودی در این فضای صنعتی راکد شروع می‌شود.

محمد  قربانی اظهار داشت: ۶۰ درصد مواد اولیه صنایع آرایشی بهداشتی کشور وارداتی است که با ایجاد این صنعت در شهرک صنعتی شماره سه یاسوج سالانه ۵۰۰ تن مواد اولیه موردنیاز این صنایع تولید می شود.

وی افزود:  با راه اندازی این واحد تولیدی از خروج دست کم هشت میلیون دلار ارز از کشور نیز جلوگیری می‌شود.

کهگیلویه و بویراحمد دارای ۱۳ شهرک و ناحیه صنعتی فعال و ۷۰۰ واحد صنعتی دارای پروانه تولید است.

هشت هزار و ۵۰۰ نفر در طرح‌های صنعتی فعال کهگیلویه و بویراحمد مشغول بکار هستند.


 

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد جهش تولید شهرداری یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد جهش تولید شهرداری یاسوج کهگیلویه و بویراحمد جهش تولید شهرداری یاسوج اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد مواد اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار بوکان پس از گفتگو با دست اندرکاران این واحدها، مسائل و مشکلات آن ها را در دستور کار قرار داد و درخصوص راهکارهای رفع مشکلات این واحدها ضمن بررسی سوابق و اقدامات، پیگیری های لازم را به انجام رساند.

خشایار صنعتی با اشاره به برنامه ریزی فرمانداری در کمیته کارشناسی رفع موانع تولید شهرستان، و همچنین سیاست های  عملیاتی کارگروه رفع موانع تولید استان و بازدید از واحدهای تولیدی، مشکلات واحدهای تولیدی و رفع موانع را از اولویتهای دولت سیزدهم برشمرد و گفت: در راستای حل مشکلات و همچنين اشتغال شهروندان، سعی داریم که توان واحدهای تولیدی را با پیگیری های استانی و کشوری به حداکثر رسانده و ضمن کاهش موانع زمینه توسعه فعالیت را برای سرمایه گذاران اهلیت دار فراهم نماییم.

در جریان این بازدیدها همچنین تکلیف ماشین آتش نشانی واگذاری به شهرک صنعتی در راستای ارایه خدمات از طریق عقد تفاهم نامه با سازمان آتش نشانی و شهرداری بوکان و همچنین اتمام و بهره برداری از مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی به لحاظ پیشرفت ۹۰ درصدی به منظور تسریع در بهره برداری مورد ارزیابی و پیگیری قرار گرفت.

خشایار صنعتی در راستای بهبود وضعیت و امنیت خاطر تولیدکنندگان دستورات کاری را به شهرداری، آتش نشانی، اداره صمت و مدیریت شهرک صادر و همچنین به منظور تسریع در تحویل پروژه مدول دوم تصفیه خانه با پیمانکار مربوطه توصیه های لازم را یادآوری و بازه زمانی اتمام کار نیز اعلام شد.

دیگر خبرها

  • کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی فعال می‌شوند
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ارتقای ظرفیت ۵۰ واحد نیمه‌فعال لرستان
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • ۸ مرکز ویژه خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد فعال است