Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاریخ و مکان برگزاری مسابقات مردان آهنین در سال 1400 بعد از نشست کمیته قویترین مردان مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، اولین جلسه کمیته قویترین مردان با حضور مهدی فاطمی، مهدی شیردل، بابک قضیانی، علیرضا ظرفچی و ابراهیم کمانی و با هماهنگی فرامرز خودنگاه رییس کمیته قویترین مردان و پیمان ماهری پور مسئول داوران این کمیته برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این نشست اعضا بعد از بحث و بررسی پیرامون تمامی مسائل، به این نتیجه رسیدند که مسابقات مردان آهنین در دسته 105+ کیلوگرم در تاریخ 5، 6 و 7 خردادماه سال 1400 به میزبانی شهر سیرجان در استان کرمان برگزار گردد.       همچنین بعد از این نشست، اعضای کمیته قویترین مردان در نشستی با رییس فدراسیون نیز شرکت کردند و مصوبات جلسه را به اطلاع او رساندند.     طبق اعلام کمیته قویترین مردان، مسابقات مردان آهنین در پنج آیتم و به شرح زیر برگزار خواهد شد:   1-اسکات تعادلی 470 کیلوگرم 15 متر   2-دمبل 90 کیلوگرم، اکسل 150 کیلوگرم   3-حمل گونی 120 کیلوگرم 2 عدد 10 متر و بین پا 280 کیلوگرم 7 متر   4-هل دادن سورتمه 350 کیلوگرم، دو عدد 10 متر رفت و برگشت   5- گوی 160، 180 و 200 کیلوگرم با فاصله 110 سانتی متر   انتهای پیام؛   

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته قویترین مردان مردان آهنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش تعیین رده بندی تیم ها در جدول لیگ های مختلف فوتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ یک روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول مسابقات را ابلاغ کرد.

این نامه پیش از شروع مسابقات لیگ برتر به باشگاه‌ها از طریق اتوماسیون اداری ابلاغ شده بود. بر اساس این ابلاغیه به باشگاه‌ها اعلام شد که از این فصل مسابقات و در حالت رقابت رو در رو مابین دو تیم، قانون گل زده بیشتر در خانه حریف در شرایط برابر که پیش از این به صورت دو برابر اعمال می‌شد محاسبه نمی‌شود.

یعنی اگر امتیاز دو تیم برابر باشد، ابتدا بازی رو در روی دو تیم ملاک قرار می‌گیرد. در صورتیکه دوتیم در این آیتم از لحاظ امتیاز و تفاضل گل برابر باشند، گل زده بیشتر در خانه حریف معیار ارزیابی نیست.

معیار بعدی برای تشخیص برتری تیم‌ها تفاضل گل در مجموع مسابقات است و پس از آن گل زده بیشتر و اگر تمامی این آیتم‌ها برابر باشد، برگزاری بازی مستقیم در زمین بی طرف با رعایت قوانین حذفی ملاک تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول می‌شود.

کد خبر 6080016

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۹ فروردین
  • برترین کاراته‌کا‌های ایران مشخص شدند
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال
  • روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های مختلف
  • یک امتیاز اضافی استقلال به پرسپولیس پرید!
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ‌های مختلف مشخص شد/ گل زده در خانه حریف ملاک نیست
  • روش تعیین رده بندی تیم ها در جدول لیگ های مختلف فوتبال
  • «مهمانی» و «مردان آهنین» در تلوبیون پیشتاز شدند
  • میزبان و زمان برگزاری مسابقات وزنه‌برداری کارگری مشخص شد