Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت تردد در شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد طی دومین سیزده به در کرونایی به شرح زیر است.

علیرضا اتابک، فرماندار شهرستان گچساران در گفت و گو با خبرنگار ایسنا از تعطیلی اماکن گردشگری، تفریحی، زیارتی و پارک‌های این شهرستان طی روزهای ۱۲و ۱۳فروردین ۱۴۰۰ خبر داد.
وی در خصوص محدودیت‌های کرونایی طی روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین و روز سیزده به در افزود: دو هفته است که در این شهرستان بعلت قرمز بودن وضعیت کرونایی محدودیت ایجاد کرده ایم تمام ورودی و خروجی شهرستان بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد: اماکن گردشگری، تفریحی  اقامتی، زیارتی و پارک‌های شهرستان بسته هستند.
فرماندار شهرستان گچساران تصریح کرد: بخاطر وضعیت قرمز کرونایی پست های بازرسی گذاشته ایم.
اتابک بیان کرد: همچون سراسر کشور روز ۱۳ فروردین ماه بعنوان روز سیزده به در در شهرستان گچساران تعطیل است.

ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرستان دنا ممنوع است

عبدالحمید پناهی، فرماندار شهرستان دنا در این خصوص به خبرنگار ایسنا گفت: در روز های ۱۲ و ۱۳ فروردین و روز سیزده به در تمامی مراکز گردشگری، تفریحی و محل‌های اسکان در شهرستان دنا تعطیل هستند.

وی افزود: از ورود تمامی خودروهای با پلاک غیر بومی جلوگیری می شود.

پناهی تصریح کرد: مسافران بومی در صورت مشکوک بودن تست رپید انجام می گیرد.

فرماندار شهرستان دنا خاطرنشان کرد: در روستاها نیز ورود مسافران و گردشگران در اماکن تفریحی ممنوع است.
پناهی بیان کرد: دهیاران در روستاها باید مانع شوند و در صورت رعایت نکردن به نزدیکترین کلانتری گزارش دهند.


خبر در حال تکمیل است . . .

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد کروناویروس همه باهم علیه کرونا روز طبیعت سفر ممنوع سیزده به در فرماندار شهرستان روز سیزده شهرستان دنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۵۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا پیمانجو دوشنبه شب در حاشیه بازگشایی این محور در گفتگو با خبرنگاران افزود: گردنه بیژن در ارتفاع سه هزار و ۲۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و این گردنه یکی از مرتفع‌ترین گردنه‌های کهگیلویه و بویراحمد است.

پیمان جو با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط گردنه بیژن در سال‌های پربارش تا هفت متر نیز می‌رسد، گفت: این گردنه استان اصفهان را به کهگیلویه و بویراحمد متصل می‌کند و با توجه به بارش سنگین برف در این گردنه، آبانماه این مسیر مسدود و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود و بازگشایی آن سبب سهولت در رفت و آمد و کاهش یک ساعت و سی دقیقه‌ای مسافت سی سخت به پادنا و سمیرم می‌شود.

وی افزود: جاده سی سخت به سمیرم در مسیر جاده گردنه بیژن ۲۳ کیلومتر طول دارد و ۱۴ کیلومتر آن برف گیر است و با بازگشایی این جاده، تردد وسایل نقلیه آسان و مسیر تردد عشایر کوچ رو هموار می‌شود.

کد خبر 6086390

دیگر خبرها

  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد در محور‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین