Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@10:35:19 GMT

قتل وحشیانه مادر و دختر زیر دوش آب + عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۵۵۱۴

قتل وحشیانه مادر و دختر زیر دوش آب + عکس

قتل همسر و دختر 11ساله به دست مرد خشمگین پلیس را وارد ماجرا کرد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، متهم 51 ساله در کالیفرنیا پس از خشونت خانگی و درگیری خانوادگی همسر و دخترش را با ضربات پی در پی چاقو به قتل رسانده و اجسادشان را در حمام و گاراژخانه رها کرده است.

گزارش های پلیس نشان می دهد که متهم زمانی دستگیر شد که کارمندان معاینه بهزیستی از خانه شان بازدید کردند و موضوع جنایت های هولناک این مرد روانی را به پلیس گزارش دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اطلاعات منتشر شده جسد همسر این مرد در گاراژ و جسد دختر 11ساله را درحمام خانه در حالی یافتند که ساعت ها از مرگشان می گذشت و قاتل در کنارشان در خانه با خونسردی حضورداشته است.

در حال حاضر رسیدگی به پرونده آغاز شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل چاقو جسد اخبار حوادث چاقوکشی قتل جنایت جسد قتل عمد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا آزاده نامداری بازیگر سینما و تلویزیون مجری تلویزیون مرگ آزاده نامداری خودکشی آزاده نامداری عکس ایران مرگ همسر آزاده نامداری قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش میزان پانسمان تخصصی بیماران پروانه‌ای

به گزارش­ خبرگزاری صدا و سیما ؛ ­با توجه به مصوبه وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۳ مقدار پانسمان‌های تخصصی بیماران پروانه ایی از ۸۰۰ به ۹۰۰ بیمار افزایش یافت که در این‌خصوص سهمیه ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد از معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران تحویل خانه EB شد.گفتنی است، ­بر اساس گزارش مدیر خانه «ای بی» (بیماران پروانه‌ای)، تاکنون هزار و ۱۴۸ بیمار پروانه‌ای در ایران شناسایی و برای آنان پرونده تشکیل شده است که از این تعداد ۴۰۰ نفر دچار زخم شدید هستند.

دیگر خبرها

  • ماجرای سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی
  • توضیحی درباره استشمام بو و طعم نامطبوع آب در بهبهان
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • افزایش میزان پانسمان تخصصی بیماران پروانه‌ای
  • داریوش مهرجویی؛ قتل فجیع کارگردان در خانه/ نشر مصاحبه با مقتول در روز قتل
  • حمله مسلحانه یکتا ناصر به خانه مادر ۸۱ ساله منوچهر هادی!
  • کمک فوری برای نجات یک مادر و دو دخترش بیمارش
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای خانه شمال شرق تهران