Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@23:14:59 GMT

هشدار درباره سیلاب و طغیان رودخانه‌ها

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۵۷۰۲

سازمان هواشناسی درباره طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیلاب در برخی استان‌ها هشدار داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، با ورود و فعالیت سامانه بارشی، بارش‌ها در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، نیمه شمالی و شرقی خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است. استان‌های مرکزی، قم، قزوین، البرز، تهران، سمنان، جنوب استان اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی نیز امروز با رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سواحل خزر بارش پراکنده و در ارتفاعات البرز مرکزی بارش برف و باران پیش بینی شده است. وزش باد پدیده غالبی است که امروز در بخش‌هایی از جنوب غرب کشور منجر به گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود. برچسب ها: باران ، سیلاب ، هشدار

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: باران سیلاب هشدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۵۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار‌های سیل را جدی بگیرید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جواد محجوبی گفت: با توجه به هشدار سطح نارنجی وقوع سیلاب در استان، بارندگی‌هایی را در سراسر استان پیش رو خواهیم داشت که ممکن است موجب ایجاد رواناب و یا سیلاب‌هایی در نقاط مختلف شود.

وی افزود: از مردم شریف استان تقاضا داریم نکات ایمنی را در مواجهه با این موارد رعایت کنند.

محجوبی اظهار داشت: ضروری است هم استانی‌های عزیز در زمان وقوع بارندگی از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها فاصله گرفته و هیچ گونه اسکان و توقفی در این مکان‌ها نداشته باشند. علاوه بر این در زمان وقوع سیلاب، اکیداً از تردد در محل تقاطع رودخانه و جاده و مسیر‌های سیلابی خودداری شود.

وی ادامه داد: از جمله نکات مورد توجه در این شرایط این است که مردم اطلاعات لازم را از مراکز و رسانه‌های معتبر دریافت کنند و از هر گونه تماس با آب سیل بپرهیزند. شهروندان از خطوط نیروی برق که آسیب دیده اند، دوری کنند.

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی کشور ۵ و ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
  • چرا مردم هشدار‌های سیل را جدی نمی‌گیرند؟
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در کرمان
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۴؛ هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۴؛هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • هشدار‌های سیل را جدی بگیرید
  • هشدار وقوع سیلاب در مازندران