Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@08:42:46 GMT

انتخاب دولت جوان حزب الهی لازمه تقویت اقتدار ایران است

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۵۷۴۵

انتخاب دولت جوان حزب الهی لازمه تقویت اقتدار ایران است

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر علیزاده برمی شامگاه چهارشنبه در جمع نمازگزاران مسجد رسول اکرم (ص) شهرک بهارستان دامغان با اشاره به آیه ۳۳ سوره توبه، هدف بعثت انبیا را حاکمیت حق و دین الهی بر زمین خواند و اظهار داشت: خداوند متعال در آیات قرآن مجید هدف بعثت انبیا را حاکمیت دین خدا و راه درست زندگی در سراسر زمین عنوان نموده است، انبیا الهی هر کدام با توجه به شرایط اجتماعی دوره خود برای تحقق این هدف بزرگ گام برداشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نیز با توجه به بیانات حضرت امام (ره) در همین راستا مقدمه حکومت جهانی اسلام به پرچم داری امام عصر (ع) است، ابراز کرد: همانطور که خدا در آیات ١٢٣ سوره توبه و ۶۰ سوره انفال می‌فرمایند لازمه موفقیت انقلاب اسلامی در زمینه سازی ظهور قدرتمند و قدرت ساز بودن انقلاب اسلامی است.

عضو خانه ملت خاطر نشان کرد: امروز به لطف الهی و با مجاهدت فرزندان این کشور در نیروهای مسلح، جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های نظامی ابرقدرت است، به گونه‌ای که هیچ کشوری حتی مدعیان ابرقدرتی در دنیا نیز فکر جنگ با ایران را نخواهد کرد.

علیزاده برمی مؤلفه‌های قدرت در دنیا را توانمندی در چهار حوزه نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برشمرده و با ذکر نمونه‌هایی از قدرت ایران در سه حوزه نخست تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های نظامی، سیاسی و فرهنگی ابرقدرت و یا در مرز ابرقدرتی است.

وی با اشاره به اینکه نقطه ضعف جمهوری اسلامی در حال حاضر مسئله اقتصاد است، خاطر نشان کرد: در مسئله اقتصاد نیز بر اساس گزارش صندوق بین‌المللی پول، اقتصاد ایران از لحاظ ظرفیت‌ها هم اکنون در جایگاه هجدهم جهان قرار دارد، بنابراین دلیل ضعف عقب ماندگی کشور در این زمینه، نبودِ ظرفیت‌ها نیست بلکه مدیریت ضعیف، بی تحرکی، ناکارآمدی و یک جانبه‌نگری برخی مسئولان موجود است.

این عضو مجلس یازدهم در پایان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب، راه حل مشکلات اقتصادی کشور را روی کار آمدن دولت جوان، مؤمن و حزب‌اللهی دانست و انتخاب درست را گامی در جهت تکمیل اقتدار جمهوری اسلامی در حوزه‌های چهارگانه نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و نیز زمینه سازی حکومت جهانی مهدوی بر شمرد.

کد خبر 5178838

منبع: مهر

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران دامغان ویروس کرونا شیوع کرونا نیمه شعبان کرمانشاه آمار کرونا بوشهر روز طبیعت تردد وسایل نقلیه گرگان سانحه تصادف امام زمان حضرت مهدی عج عکس استانها خرم آباد کرونای انگلیسی جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۵۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم.

فرا رسیدن دوم اردیبهشت‌ماه «سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» نهاد الهی، انقلابی و مردمی که با درایت، هوشمندی و نگاه استراتژیک حضرت امام خمینی (ره) در راستای حفظ ارزش‌های انقلابی و پشتیبانی از امت‌های مظلوم و نهضت‌های استکبارستیزی جهانی محقق شده را به جنابعالی، فرماندهان پر تلاش و آحاد همرزمان عزیز در آن نهاد مقدس تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی‌تردید امروز با گذشت بیش از ۴۵ سال تجربه همسنگری و وحدت مقدس ارتش و سپاه در این مسیر عزت، همدلی و همراهی ارزشمندی را در بازوان اقتدار نظام اسلامی ایجاد کرده و با اقتدار، آمادگی و توانمندی همه‌جانبه راهبردی به بنیانی مرصوص و دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل و تقویت‌کننده اراده خلل‌ناپذیر امت اسلام در جغرافیای مقاومت گردیده‌اند و نقش بی‌بدیلی را در مبارزه با گروه‌های تروریستی به‌ویژه اضمحلال و نابودی غده سرطانی داعش و همچنین خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار جهانی ایفا نمودند و نظام سلطه و مزدوران و اذناب منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به‌ویژه در رأس آنان رژیم کودک‌کش صهیونیست را در ناکامی و استیصال قرار داده و هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرز‌های سرزمین ایران اسلامی و عبور از خط قرمز‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را با وعده صادق خود به مصداق آیه شریفه «إِنّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ» با پاسخی قاطع، سخت و پشیمان‌کننده پاسخ داده و خواهند داد.

از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون جنابعالی و همرزمان انقلابی در سپاه پاسداران را در راه صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و پاسداری از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار حبیب‌الله سیاری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • حفظ ثبات و امنیت پایدار ، لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • لزوم حفظ ثبات و امنیت پایدار به‌عنوان لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • رئیس‌ جمهور: زمینه همکاری‌ ایران و پاکستان در حوزه انرژی مساعد است
  • روایت مفاخر ایران زمین در مجموعه مستند «تازه نفس»
  • تهیه جهیزیه، هدیه خیران یزدی به زوج‌های جوان
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت و اقتدار
  • اقتدار، امنیت و توسعه کشور مرهون اقدامات سپاه پاسداران است
  • دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است