Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کنعانی زادگان پس از اتفاقات گذشته و مصدومیت های پی در پی حالا به یک ثبات در عملکرد رسیده و بازی های درخشانی از خودش در پرسپولیس و تیم ملی به جا می گذارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیشرفت کنعانى زادگان در دو فصل اخیر فوتبال ایران خیره کننده بوده است. طوریکه هر سرمربى در تیم ملى و پرسپولیس بوده نتوانسته از او چشم پوشى کند و در نهایت محمدحسین یکى از انتخابهاى سرمربی تیم ملی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قد و قامت مناسب و سخت گیرى او در زمین و هوا باعث این پیشرفت سریع شده است. نکته جالب اینکه حسین کنعانى زادگان در تیم ملى گلزن تر از پرسپولیس است. در هر حال کنعانی یک بازیکن مصدومیت رد کن است. او زمانی که در تیم ملی نوجوانان بازی می کرد با مصدومیت شدیدی از ناحیه مچ و ساق پا مواجه شد که همه فکر کردند فوتبالش تمام می شود اما همان زمان برگشت و برای تیم ملی نوجوانان و بعدها جوانان هم بازی کرد. زمانی که در استقلال بود هم رباط پاره کرد اما باز هم با اراده بازگشت و در نهایت در پرسپولیس و حالا تیم ملی در حال درخشیدن و حرکات موزون پس از گلش است. چشم نخوری محمد حسین کنعانی زادگان!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی اخبار پرسپولیس پرسپولیس تیم ملی حسین کنعانی زادگان لیگ برتر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس مدت‌هاست که به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی این تیم دور است و به نظر می‌رسد فصل برای این بازیکن تمام شده باشد.

به گزارش مشرق، مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمزها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ‌ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمزها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد