Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا طی ابلاغیه‌ای ضمن اعلام کاهش زمان محدودیت تردد شبانه همچنین تاکید کرد: هرگونه دورهمی و تجمع در روز طبیعت (۱۳ به در) در بوستان‌ها و فضای سبز ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حسین ذوالفقاری معاون وزیر کشور در نامه‌ای خطاب به استانداران و روسای ستاد‌های استانی مدیریت بیماری کرونا اعلام کرد: «بند‌های ۴ و ۵ مصوبات شصت و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مورخ ۷ فروردین ماه ۱۴۰۰ به شرح ذیل جهت دستور اقدام لازم ابلاغ می‌گردد:

-ممنوعیت دورهمی و تجمع در روز طبیعت:

_دورهمی و تجمع در بوستان‌ها و فضای سبز در روز طبیعت ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری‌ها، نیروی انتظامی و صدا و سیما همانند سال گذشته برنامه ریزی و اقدام نمایند.

- کاهش زمان محدودیت تردد شبانه

_ به دلیل تغییر ساعت و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، (منع) تردد شبانه از ساعت ۹ به ۱۰ شب تغییر می‌یابد. (از ۱۰ شب تا ۳ صبح).»

در خاتمه آمده است: با عنایت به اهمیت موضوع لطفا دستور فرمایید مراتب از طریق ستاد استانی به کلیه مراجع ذیربط در آن استان ابلاغ و نظارت بر اجرای مصوبه مذکور توسط روسای دانشگاه‌های مربوطه صورت پذیرد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسین ذوالفقاری ذوالفقاری کرونا دورهمی و تجمع تردد شبانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۶۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای ۲۵ شهرستان خراسان رضوی بارانی شد

محمد غیوری افزود: بیشترین بارندگی‌ها مربوط به شهرستان داورزن با ۱۸ میلی‌متر و کمترین آن مربوط به کلانشهر مشهد با یک میلی‌متر بوده است.

وی ادامه داد: بارش‌ها به صورت پراکنده تا ظهر امروز ادامه خواهد داشت و پس از آن وضعیت جوی در خراسان رضوی پایدار خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: سامانه بارشی جدیدی از روز پنجشنبه هفته کنونی دوباره استان را فرا خواهد گرفت که این سامانه موجب کاهش محسوس دما و بارش برف در ارتفاعات خواهد شد.

غیوری افزود: طی شبانه‌روز گذشته، خلیل‌آباد با ۶ و سرخس با ۳۲ درجه سانتی‌گراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط خراسان رضوی بوده‌اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۵ تا ۲۵ درجه را به ثبت رسانده است. همچنین شهرستان بجستان با ۷۹ کیلومتر در ساعت بیشترین وزش باد را داشته است.

وی اضافه کرد: وزش باد، پدیده غالب در ۲۴ ساعت آینده خراسان رضوی خواهد بود و دمای شبانه در خراسان رضوی نیز نسبت به شب‌های گذشته کاهش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • در روزهای پیش رو شمال نروید
  • ممنوعیت ورود گردشگران به میانکاله در روز طبیعت
  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • ممنوعیت تردد از مرزن آباد به تهران از ساعت ۱۳ امروز
  • تغییر رنگ ادرار نشانه چیست؟
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • هوای ۲۵ شهرستان خراسان رضوی بارانی شد