Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@19:46:12 GMT

روشن كردن پیک نیک در خودرو،حادثه ساز شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۶۳۴۰

روشن كردن پیک نیک در خودرو،حادثه ساز شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سرهنگ محمد معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آتش سوزی یک خودرو سواری در منطقه کلاک کرج، بلافاصله ماموران کلانتری ۴۰ کلاک به محل حادثه اعزام شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود با حضور مأموران مشخص شد یک‌ دستگاه خودروی آردی به دلیل روشن کردن پیک‌نیک در داخل آن توسط صاحبش، دچار آتش سوزی شده و خودرو آسیب جدی دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ گودرزی گفت: خوشبختانه این حادثه صدمه جانی در بر نداشته و فقط صاحب خودرو که دچار سوختگی شده بود، توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

او با بیان این که آتش سوزی توسط ماموران آتش نشانی کنترل شد، افزود: شهروندان عزیز از انجام اقدامات غیر اصولی که منجر به ایجادحوادث این چنین می‌شود پرهیز کنند.

انتهای پیام/ر  .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتش سوزی حادثه مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده انتظامی شهرستان بوکان گفت: عامل تیراندازی منجر به مصدومیت یک شهروند در این شهرستان شناسایی و در سریع ترین زمان ممکن دستگیر شد.

سرهنگ موسی بهاری افزود: با دریافت خبری مبنی بر وقوع نزاع و درگیری و تیراندازی منجر به مصدومیت شهروندی در یکی از روستاهای شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ بهاری اظهار کرد: طبق بررسی های اولیه مشخص شد دو نفر که هر دو همسایه باغ هم هستند، در محل خانه باغ درگیر شده و یکی از آنها اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری کرده که منجر به مصدومیت یک نفر شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بوکان، با اشاره به اینکه علت درگیری اختلاف شخصی بوده است، گفت: ضارب که مردی ۶۰ ساله بوده، دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ بهاری افزود: فرد مصدوم هم تحت درمان پزشکی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان