Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر حاج ‌رضایی در خصوص بازی های تیم ملی گفت: شرایط خیلی سختی داریم. گرمای هوا، زمین حریف و شرایط‌مان در جدول. هنگ کنگ و کامبوج رقبای سختی نیستند، اما مقابل بحرین و عراق باید بیشتر تلاش کنیم. بعضی مسائل دیگر باعث سختی بیشتر شد

امیر حاج ‌رضایی در خصوص بازی دوستانه تیم های ملی ایران و سوریه صحبت هایی را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، امیر حاج ‌رضایی در خصوص پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در بازی دوستانه مقابل سوریه به فارس گفت: 

این بازی برای ما لازم بود چون در بازی تدارکاتی اسکوچیچ فرصت دارد نقاط کور و مسائل مبهم باقی مانده از زمان مربی قبلی را ببیند و آن را روتوش کند. صرف این بازی نمی‌توانیم قضاوت نهایی داشته باشیم و کار درستی هم نیست. بازیکنان واقعاً شرایط دشواری برای بازی دوستانه داشتند. از کشور‌های مختلف و با آن محدودیت‌های کرونایی دو یا سه روزی کنار هم بودند. این فرصت بعد از مدت‌ها به وجود آمد تا در کنار یکدیگر بازی کنند.

امیر حاج ‌رضایی در خصوص شرایط تیم ملی سوریه گفت:

طبیعی بود که سوریه با ۴ یا ۵ بازیکن امیدش به میدان وارد شود. به خاطر شرایطی که کشور سوریه دارد آن‌ها خارج از کشورشان تمرین می‌کنند. صرف نظر از نتیجه که واقعاً قاطع بود، نظرم برای برگزاری این مسابقه مثبت بود.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره ناهماهنگی بازیکنان تیم ملی گفت:

اگر نمایش موردنظرمان در این بازی به وقوع نپیوسته نیازمند زمان هستیم تا به هماهنگی برسد. به نظرم در این مدت باید بازی‌های دوستانه بیشتری برگزار کنیم، اما باید ببینیم در این زمان باقی مانده چند فیفادی وجود دارد و چه فرصتی برای بازی‌های دوستانه داریم. باید بپذیریم اگر ناهماهنگ بوده‌ایم طبیعی و قابل باور است. بازی دوستانه تمرین جدی در قامت مسابقه است و الان تیم ملی به بازی‌های جدی‌تری تا خرداد ماه نیاز دارد.

حاج رضایی با اشاره به بازی‌های ایران در خرداد ماه گفت:

شرایط خیلی سختی داریم. گرمای هوا، زمین حریف و شرایط‌مان در جدول. هنگ کنگ و کامبوج رقبای سختی نیستند، اما مقابل بحرین و عراق باید بیشتر تلاش کنیم. بعضی مسائل دیگر باعث سختی بیشتر شد.

حاج رضایی درباره سلب میزبانی از ایران و سپردن آن به یکی از رقبای ما افزود:

در مورد میزبانی به خاطر اینکه سال جدید آمده، رییس فدراسیون به تازگی این مسئولیت را در اختیار گرفته‌ است. دلم نمی‌خواهد خیلی انتقاد کنم، اما afc عامدانه و آگاهانه حق میزبانی را از ما گرفت.

حاج رضایی در پایان گفت:

اگر به زعم آن‌ها شرایط میزبانی را نداشتیم حداقل در کشور ثالث و بی‌طرف بازی را برگزار می‌کردند. اینها کاری کردند که ما رفت و برگشت مقابل بحرین در آن کشور بازی کنیم. البته ضعف داخلی‌ها باعث شود مسئولان آسیا جریح شوند و علیه ما این کار را انجام بدهند. عوامل داخلی از دست رفتن میزبانی، الان در فوتبال ما حضور ندارند.

اخبار داغ 

ساعت بازی های پرسپولیس در آسیا مشخص شد / اختصاصی طرفداری چرا خولیو ولاسکو مثل کارلوس کی روش نشد؟ / محمدرضا داورزنی در طرفداری پاسخ داد علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی دوستانه امیر حاج تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۷۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر غفور و یک روز عادی: ۲۳ امتیاز در چهار ست!

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی از سری دیدارهای رده‌بندی لیگ برتر والیبال رومانی، تیم راپید بخارست در حضور امیر غفور و علی اصغر مجرد دو یار ایرانی خود، توانست با نتیجه سه بر یک از سد دینامو بخارست بگذرد.

در این مسابقه راپید بخارست ست های دوم، سوم و چهارم را با نتایج مشابه 27 بر 25 برد و دینامو بخارست نیز ست اول را با نتیجه 25 بر 23 پیروز شد تا دربی بخارست به سود راپید به اتمام برسد.

در این دیدار امیر غفور با کسب بیست و سه امتیاز ستاره تیمش بود و علی اصغر مجرد نیز دو امتیاز به دست آورد. در تیم دینامو بخارست نیز محمد بربست بازی نکرد.

بدین ترتیب راپید بخارست با این برد تنها یک پیروزی دیگر تا مکان سومی فاصله دارد.

دیگر خبرها

  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس
  • افراد دارای تناسب اندامی که هیچ وقت باشگاه نمی روند این ۷ عادت را دارند
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم
  • نبی رضایی: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم
  • امیر غفور و یک روز عادی: ۲۳ امتیاز در چهار ست!
  • اعتراف ستاره سیتی: فصل خیلی سختی داریم
  • میزبانی چادرملو از نفت و گاز گچساران
  • دو بازی دوستانه برای استقلالی‌ها پیش از بازی با تراکتور