Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید هاشم موسوی جهان‌‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، گفت: ۱۲۵ واحد بهره‌بردار در شهرک فرودگاه یاسوج مستقر است که ۹۵ واحد فعال و ۳۰ واحد غیرفعال است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی با اشاره به اینکه دنبال راه‌اندازی واحدهای غیرفعال هستیم، بیان کرد: در همین راستا مشوق‌ها و برنامه‌های حمایتی سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی تداوم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: مشوق‌های حمایتی سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در شهرک‌های صنعتی به نحوی تعریف شده که فضای حمایتی لازم برای تداوم اشتغال و تولید در کسب و کارها فراهم آید.

این مسئول با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های شهرک صنعتی بیان کرد: زیر ساخت مناسب ۱۳ شهرک و ناحیه صنعتی در سطح استان مهیا و مستمرا در حال بهسازی و نوسازی بوده و عملیات اجرایی ۷ شهرک و ناحیه صنعتی در حال انجام است که فصل مالی تملک، تامین و توسعه زیرساخت‌ها شهرک‌های صنعتی مذکور مستلزم مدیریت و کسب درآمد از محل منابع عمومی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است.

 وی با اشاره به هزینه‌های بالای تامین زیرساخت و شهرک‌سازی افزود:  شرکت شهرک‌های صنعتی کلیه هزینه‌های جاری و  هزینه‌های شهرک سازی را از درآمدهای داخلی خود هزینه کرده است و بخش عمده و بسیار زیاد درآمدها صرف شهرک سازی شده است.

موسوی با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران عنوان کرد:  برنامه‌های حمایتی بصورت متمرکز در سطح استان  برای متقاضیان پیش‌بینی شده که مشوق‌های اعطایی شامل واگذاری زمین و عرصه صنعتی بصورت نقد و اقساط،  اعمال تخفیف مناطق ، اعطای مشوق در بهره‌برداری پیش از موعد، مشوق‌های عرصه‌های بزرگ و همچنین مشوق‌های حوزه ایثارگران و نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرک های صنعتی اشتغال کهگیلویه و بویراحمد یاسوج شهرک های صنعتی سرمایه گذاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۷۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین

ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهر صنعتی چرمسازی بوئین زهرا، همزمان با هفته زمین پاک، راه اندازی شد.

۵۰ واحد تولیدی در این شهرک فعالیت می‌کند.

طبق قانون شهرک‌های صنعتی ملزم به راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است