Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در شهرهایی که به لحاظ شیوع کرونا قرمز و نارنجی است حضور و تجمع در پارک‌ها و بوستان‌ها ممنوع است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: در شهرهای با وضعیت زرد و آبی محدودیت وجود ندارد و مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اذعان کرد: با توجه به شرایط شکننده‌ای که به لحاظ شیوع کرونا داریم از مردم خواهش می‌کنیم که از هر نوع دورهمی و تجمعی در روز طبیعت خودداری کنند.

زارعی خاطرنشان کرد: الان بیش از 240 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند و این آمار به شدت در حال افزایش است.

وی تصریح کرد: شهرستان سقز در حال حاضر قرمز، بانه، دیواندره و بیجار نارنجی و مابقی شهرهای استان کردستان در وضعیت زرد کرونایی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: وضعیت مابقی شهرها بسیار شکننده است و هر لحظه امکان نارنجی‌شدن آنها وجود دارد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان سنندج طبیعت تجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۷۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم استان سمنان در حمایت از سپاه پاسداران

دریافت 29 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مردم همیشه در صحنه استان سمنان برای چندمین بار تجمع کرده و در میادین اصلی استان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح برای حمله گسترده پهپادی و موشکی به رژیم اشغالگر قدس حمایت کردند.

بخش‌هایی از این تجمع را علی شهسوار خبرنگار مهر به تصویر کشیده است.

کد خبر 6079274

دیگر خبرها

  • لو رفتن سوالات آزمون‌های نهایی و کنکور سراسری به هیچ عنوان امکان ندارد
  • مهارت‌آموزی مشکل مدرک‌گرایی و بیکاری را حل می‌کند
  • برگزاری آزمون‌های تمام الکترونیک در آموزش و پرورش تا سال ۱۴۰۷
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی
  • نگاه مثبت تشکلات کارگری و کارفرمایی به اقدامات دولت سیزدهم
  • شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی
  • تجمع مردم استان سمنان در حمایت از سپاه پاسداران
  • آماده‌باش یزد به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • هشدار نارنجی هواشناسی و لزوم آمادگی مردم و شهرداری