Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@21:53:32 GMT

هوای استان بوشهر به طور محسوسی گرم‌ می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۷۸۴۰

هوای استان بوشهر به طور محسوسی گرم‌ می‌شود

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، هادی سالاری، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز دریا به نسبت آرام خواهد بود، اما از اواخر وقت جمعه با شروع وزش باد‌های شدید شمال غربی در سطح استان و بر روی دریا، خلیج فارس به تدریج مواج خواهد شد که این شرایط تا ظهر روز سه شنبه هفته آینده تداوم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: امروز و فردا دمای هوا به طور محسوسی افزایش خواهد یافت. همچنین روز‌های جمعه و شنبه در برخی ساعات بر پوشش ابر در آسمان استان افزوده می‌شود و وقوع بارش‌های خفیف و پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: بر اساس این پیش بینی آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، از اواخر وقت افزایش ابر و احتمال بارش خفیف باران گاهی رعدوبرق در پاره‌ای نقاط، در برخی مناطق مه صبحگاهی خواهد بود.

بیشتر بخوانید

هواشناسی بوشهر درباره مواج شدن خلیج فارس هشدار داد

سالاری عنوان کرد: جهت وزش باد بیش‌تر جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی ۳۴ کیلومتر در ساعت و فردا در سواحل شمالی و مرکزی گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد:‌ فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۵۳ بامداد، مد ساعت ۱۱و ۱۷ دقیقه ، و جزر دوم ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا خلیج فارس افزایش دما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۷۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعدو برق و تندبادهای لحظه‌ای کرمان را فرا می‌گیرد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: تا پایان هفته ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در اکثر مناطق استان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، امین دریافر، امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز و فردا ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در اکثر مناطق استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: امروز بیشینه بارش‌ها در نیمه شمالی مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب‌شرقی خواهد بود و با توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها، آب‌گرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور محتمل است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان تصریح کرد: فردا از شدت ناپایداری‌ها کاسته خواهد شد و از ابتدای هفته آینده به استثنای ارتفاعات و برخی مناطق مرکزی که رگبار پراکنده باران خواهند داشت، برای اغلب مناطق جوی نسبتاً پایدار و آرام گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 747802

دیگر خبرها

  • رعدو برق و تندبادهای لحظه‌ای کرمان را فرا می‌گیرد
  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته
  • آخرین وضعیت هواشناسی؛ منتظر تندر و آذرخش در تهران باشید
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ تهرانی‌ها مراقب باشند
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • هوای استان بوشهر گرم‌تر می‌شود