Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@10:42:34 GMT

پیوستن کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد ! + سند

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۸۲۵۱

پیوستن کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد ! + سند

در حالی که با وجود تکذیب باشگاه یوونتوس شایعه جدایی کریستیانو رونالدو از این تیم همچنان به گوش می رسد، صفحه اینستاگرامی “فوتبال ۱” دروغ یکم آوریل خود را به قرارداد دو ساله رونالدو با منچستریونایتد اختصاص داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک صفحه اینستاگرامی معروف دروغ یکم آوریل خودش را به آینده کریستیانو رونالدو اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط کریستیانو رونالدو در یوونتوس باعث شده هفته‌های اخیر شایعه‌های بسیاری درباره آینده‌اش منتشر شود؛ از بازگشت به رئال‌مادرید و منچستریونایتد تا حضور در آمریکا و پیوستن به اینترمیامی.

جدیدترین شایعه را اینستاگرام «وان فوتبال» تحت عنوان دروغ یکم آوریل منتشر کرد! رونالدو با قراردادی دو ساله به منچستریونایتد برمی‌گردد؟! البته هیچ‌وقت در دنیای فوتبال نمی‌توانیم بگوییم هرگز چنین اتفاقی رخ نخواهد داد، با این حال خیلی بعید است CR7 دوباره در اولدترافورد بازی کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رونالدو کریستیانو رونالدو یوونتوس منچستریونایتد رونالدو کریستیانو رونالدو لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد یوونتوس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تیم ملی ایران تراکتورسازی مهدی طارمی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!

به گزارش "ورزش سه"، درخشش رونالدو در زمین فوتبال در دوران حضورش در منچستریونایتد و رئال مادرید الهام بخش بسیاری از ورزشکاران رشته‌های دیگر هم شد و همین موضوع باعث شد که او به یکی از محبوب‌ترین افراد در میان رشته‌های دیگر هم تبدیل شود.

یوسین بولت پیش از این بارها اعلام کرده بود که علاقه زیادی به منچستریونایتد دارد و از طرفداران پروپا قرص این باشگاه انگلیسی است و همیشه تمامی دیدارهای شیاطین سرخ را در لیگ برتر و سایر رقابت‌ها دنبال می‌کند.

این قهرمان سابق رقابت‌های المپیک در رشته دو و میدانی که به سریع‌ترین مرد دنیا معروف است شب گذشته در مراسم اهدای جوایز لوریوس که به اسکار ورزشی معروف است حضور داشت و و حمایتش از کریستیانو رونالدو را در این مراسم اعلام کرد.

بولت در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« من قطعا یکی از هواداران رونالدو هستم و این موضوع بر هیچکس پوشیده نیست. مسی؟ مسی بازیکن بسیار بزرگی است و ما نمی‌توانیم این موضوع را نادیده بگیریم. باید بگویم که بلینگام هم نشان داده است که توانایی تبدیل شدن به یک ستاره در آینده را دارد.»

دیگر خبرها

  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • شکست 4-0 منچستریونایتد مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2019) / فیلم
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • کامبک دیدنی منچستر یونایتد مقابل یوونتوس (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 1999) / فیلم
  • صدای پای علی دایی در پرسپولیس | شایعه تمدید با اوسمار دروغ است!
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!
  • پلی به گذشته؛ گل کریستیانو رونالدو به بارسلونا در وقت های اضافه فینال کوپا دل ری 2011 / فیلم
  • کریستیانو رونالدو ریش گذاشت + عکس