Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت دانشجویی دانشگاه شریف در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خوابگاه‌ها دانشگاه شریف از امروز ۱۲ فروردین بازگشایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت دانشجویی دانشگاه شریف در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خوابگاه‌ها دانشگاه شریف از امروز، ۱۲ فروردین  بازگشایی می‌شود.

 

بر اساس این گزارش، در صورت تغییر شرایط و محدودیت اسکان و تردد (با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا) زمان بازگشایی خوابگاه‌ها متعاقباً از طریق سامانه اسکان dorm.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sharif.ir اطلاع رسانی می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خوابگاه دانشگاه شریف معاونت دانشجویی دانشگاه شریف شرایط اسکان در خوابگاه دانشگاه شریف خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۸۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکتر بذرپاش حکم جدید صادر کرد

به گزارش تابناک، دکتر مهرداد بذرپاش طی حکمی در آخرین روز اداری سال 1402 ، دکتر سید عبدالمجید شجاع را بعنوان مشاور عالی و رئیس سازمان حراست وزارت راه و شهرسازی منصوب نمود. 


در سوابق دکتر شجاع علاوه بر خانواده شهید، معاونت امور حقوقی و مجلس معاونت علمی و فناوري رياست جمهوري و بنیاد ملی نخبگان کشور، عضو ستاد توسعه زیست فناوری، عضو هيئت مديره سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت، رئيس شورای تخصصی بهداشت و روان سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت، نمايندگی مجلس شورای اسلامی، عضو هيئت رئيسه و مخبر كميسيون انرژي مجلس شورای اسلامی، ریاست دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی، عضو هيئت امنا دانشگاه خليج فارس، عضو هيئت امنا دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی، مسئول بسيج جامعه پزشكی استان بوشهر، عضو شورای فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان بوشهر، عضو فعال در راه‌اندازی كميته انقلاب اسلامی بوشهر و همچنین جهاد سازندگی استان بوشهر دیده می شود.


لازم به توضیح است در اواخر دوران تصدی وزارت سردار مهندس رستم قاسمی با اصرار آن مرحوم، دکتر شجاع با حفظ سمت در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به سمت سرپرست حراست این وزارتخانه منصوب گردید که امید است با حضور دکتر بذرپاش ومدیری باتجربه مانند دکتر شجاع با سوابق درخشان تخصصی اش بتوانندجو پر تلاطم این وزارتخانه بزرگ و طویل رابه آرامش و نظم و انضباط برسانند.

دیگر خبرها

  • انتصاب در وزارت راه و شهرسازی
  • دکتر بذرپاش حکم جدید صادر کرد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • توزیع بسته‌های مهربانی همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • آغاز ثبت‌نام نوبت دوم کنکور از امروز ۷ فروردین
  • تامین خوابگاه یکی از شروط صدور مجوز برای جذب دانشجوی بین‌الملل + فیلم
  • واکنش تشکل‌های دانشجویی به جنایات غزه
  • اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری علیه انتقادهای یک نماینده مجلس یازدهم
  • واکنش تشکل‌های دانشجویی دانشجویی به جنایات غزه
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و جمعی دیگر از تشکل‌های دانشجویی به جنایات غزه