Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس تحلیل آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی ،با ادامه فعالیت سامانه بارشی ، امروز در برخی ازنقاط استان‌های لرستان، کرمانشاه، کردستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، زنجان، همدان، مرکزی، قم، قزوین، البرز، تهران، سمنان، نیمه شمالی خوزستان، غرب اصفهان، جنوب اردبیل، و جنوب آذربایجان شرقی و جمعه در لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی خوزستان و مناطقی از ایلام، اصفهان، همدان، مرکزی، قم، تهران، قزوین، سمنان، شمال یزد، جنوب خوزستان، شمال خراسان رضوی رگبار باران گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات البرز بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسمان تهران نیمه ابری در برخی ساعات ابری، گاهی بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

شنبه بارش در شمال شرق، دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس جنوبی و البرز و بخش‌هایی از مرکز، شمال غرب و شرق کشور ادامه خواهد داشت.

یکشنبه در بخش‌های از شمال شرق بارش رخ خواهد داد.

همچنین امروز در بخش‌هایی از غرب، شمال غرب و نوار شرقی کشور، جمعه در شمال غرب، غرب، مرکز کشور و دامنه‌های جنوبی البرز، شنبه در بیشتر مناطق کشور به جز شمال غرب و یکشنبه در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی از مناطق نیمه جنوبی، شرق و مرکزی کشور و با خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا همراه خواهد بود.

از امروز تا جمعه در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل دمای هوا بین ۷ تا ۱۰ درجه و در شمال شرق بین ۵ تا ۷ درصد افزایش می‌یابد.

شنبه در نیمه غربی و مرکز کشور دما بین ۵ تا ۸ درجه و یکشنبه در شرق و شمال شرق کشور دما بین ۷ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.
شنبه تا دوشنبه خلیج فارس و غرب تنگه هرمز و دوشنبه دریای عمان مواج خواهد بود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: هواشناسی سامانه بارشی بارش باران چهارمحال و بختیاری دریای خزر قم وزش باد هواشناسی شمال غرب شمال شرق وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز هواشناسی:بارش شدید باران در نیمه جنوبی فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،مسعود حقیقت افزود: این سامانه شدید بارشی از صبح سه شنبه بیست و هشتم فروردین درنیمه جنوبی استان به ویژه شهرستان‌های لامرد، لارستان، گراش، اوز، خُنج و زرین دشت فعال می‌شود و تا اواخر وقت همین روز ادامه دارد.
وی ادامه داد: اثر مخاطره همچون بالا آمدن ناگهانی آب سطح رودخانه، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، آبگرفتگی معابر به صورت گسترده، احتمال سرریز شدن برخی سدها، احتمال انسداد راه ها، اختلال در سفر‌های بین شهری و داخل شهری، تعطیلی فعالیت‌های عمرانی، باغی، زراعی، احتمال خسارت به برخی زیر ساخت‌ها مانند خطوط انتقال برق و ... وجود دارد.
حقیقت بیان کرد:‌آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی و امداد رسان، عدم توقف و تردد در بستر رودخانه‌ها و مسیل ها، بازگشایی کانال‌ها و آبرو‌های درون و برون شهری، اجتناب از سفر‌های برون شهری، عدم تردد دامداران و عشایر در ارتفاعات و حاشیه رودخانه‌ها توصیه می‌شود.
‌هوا شناسی فارس بیست و پنجم فروردین ماه در اطلاعیه سطح نارنجی نسبت به فعالیت سامانه بارشی از دوشبه ۲۷ فروردین تا چهارشنبه همین ماه در مناطق جنوبی و شرقی استان هشدار داده بود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین / بارش باران در بعضی محورهای مواصلاتی
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / رگبار باران تا وزش باد شدید
  • رگبار شدید باران امروز و فردا در این ۱۱ استان | وضع هوای همه شهرها تا آخر هفته
  • پیش‌بینی وضعیت هوا؛ رگبار باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • وضعیت آب و هوای کشور/ رگبار باران در نقاط مختلف؛ وزش باد شدید در نوار شرقی
  • مدارس هرمزگان روز سه شنبه ۲۸ فروردین غیرحضوری شد
  • هشدار قرمز هواشناسی:بارش شدید باران در نیمه جنوبی فارس
  • تداوم بارش‌ها و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور
  • رگبار و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور