Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@07:45:36 GMT

نانوایی‌های کرمانشاه روز سیزده بدر تعطیل‌اند

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۸۴۱۳

نانوایی‌های کرمانشاه روز سیزده بدر تعطیل‌اند

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از تعطیلی نانوایی های استان در روز طبیعت(سیزده بدر) طبق روال هر سال خبر داد.

ماشاالله ارویسی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تعطیلی تمامی نانوایی های استان فردا (سیزدهم فروردین) اضافه کرد: تمامی خبازی‌های استان موظفند امروز(۱۲ فروردین) به صورت یک سره تا ساعت ۲۲ نان پخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارویسی اضافه کرد: نانوایی هایی هم که امروز(پنجشنبه) روز تعطیلی هفتگی‌شان است، امروز تا ساعت حدود ۱۸ نان طبخ خواهند کرد و فردا تعطیل هستند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از مردم استان خواست تا امروز نان مورد نیاز خود را خریداری کرده تا در روز سیزده بدر برای تهیه نان با مشکل مواجه نشوند.

ارویسی با اشاره به فعال بودن حدود ۲۲۰۰ واحد خبازی در سطح استان کرمانشاه، گفت: از این تعداد بیش از هزار واحد در شهرستان کرمانشاه فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی نانوايي روز طبیعت كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسپور: با تعطیلی پنجشنبه عملا یک روز کاری در تعاملات بین‌المللی را از دست می‌دهیم/ تعطیلی شنبه گزینه بهتری است

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : اگر پنجشنبه را تعطیل کنیم و شنبه و یکشنبه را داشته باشیم عملا یک روز کاری در تعاملات بین المللی را از دست خواهیم داد، چون آن‌ها شنبه و یکشنبه را تعطیل می‌کنند.

روح الله عباسپور، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: بخش زیادی از شکوفایی اقتصادی نیاز به تعاملات بین المللی دارد.

وی افزود: تجار، تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشورمان باید تعاملات جهانی و بین المللی داشته باشند.

عباسپور اظهارداشت : اگر پنجشنبه را تعطیل کنیم و شنبه و یکشنبه را داشته باشیم عملا یک روز کاری در تعاملات بین المللی را از دست خواهیم داد، چون آن‌ها شنبه و یکشنبه را تعطیل می‌کنند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر ما شنبه را تعطیل کنیم، پنجشنبه را در تعاملات بین المللی با صادرات و واردات خواهیم داشت و شرایط بهتری را تجربه کرده و یک روز کاری اضافه در طول هفته خواهیم داشت؛ این از مطالبات اصلی تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماست.

وی در پایان خاطرنشان کرد : تعطیلی شنبه بهتر از تعطیلی پنجشنبه است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران
  • تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب
  • آمادگی نانوایی‌های کرمانشاه برای پخت نان کامل
  • (ویدئو) عباسپور: تعطیلی شنبه گزینه بهتری است
  • عباسپور: با تعطیلی پنجشنبه عملا یک روز کاری در تعاملات بین‌المللی را از دست می‌دهیم/ تعطیلی شنبه گزینه بهتری است
  • بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جهش تولید با افزایش تعطیلی!
  •  بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟