Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار احمد رحمانی پیش از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران، ضمن اینکه فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ و سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» را تبریک گفت، اظهار کرد: در سازمان بسیج سازندگی نقشه راه ۱۰ ساله‌ای برای فعالیت‌های مختلف ترسیم، تبیین و ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه از این رهگذر در تلاش هستیم که ماهیت تفکر جهادی را در کشور محقق سازیم، عنوان کرد: در طول عید نوروز یک هزار و ۳۰۰ گروه جهادی فعال بوده و در حال خدمت به مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی اعزام گروه‌های جهادی پزشکی در قالب طرح شهید سلیمانی به مناطق صفر مرزی و روستاهای دورافتاده را مورد اشاره قرار داد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی به احداث خانه محروم، دیدار با خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا و دلجویی از آنها، توزیع بسته معیشتی اشاره کرد.

کد خبر 5179072

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج سازندگی تولید پشتیبانی و موانع زدایی احمد رحمانی ویروس کرونا شیوع کرونا نیمه شعبان آمار کرونا کرمانشاه روز طبیعت بوشهر گرگان تردد وسایل نقلیه 12 فروردین سانحه تصادف امام زمان حضرت مهدی عج خرم آباد عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۸۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان از کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون توسط سپاه این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سرهنگ احسان جهان‌بخش، صبح امروز، در دورۀ منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی گفت: 80کیلومتر کانال آب‌بر در مزارع لرستان با اعتبار 20میلیارد تومان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون احداث شده‌است.

او با بیان اینکه تمام اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تحقق تولید و ایجاد اشتغال است، اضافه کرد: 812صندوق قرض‌الحسنه در لرستان فعال است.

اجرای 8طرح آب‌رسانی در روستاهای پلدختر توسط سپاه لرستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان با اشاره به فعالیت 14تعاونی سپاه یادآور شد: سپاه این استان از افراد معرفی‌شده برای عضویت در صندوق‌های قرض‌الحسنه حمایت می‌کند.

جهان‌بخش با تأکید به عقب‌ماندگی‌های مداوم لرستان با وجود آب فراوان و خاک حاصلخیز متذکّر شد: اجرای طرح جهاد آب‌‎رسانی در جهت انتقال آب شرب به مناطق محروم این استان است.

او با بیان هدف‌گذاری برای احداث گلخانۀ 3200متری در لرستان، بیان کرد: 80هکتار باغ زیتون توسط سپاه این کاشت شده‌است و توسعۀ این باغ را در دستور کار داریم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان با تأکید به فعالیت شبانه‌روزی برای رونق اشتغال در این استان، اعلام کرد: خدمت‌رسانی سپاه در 160 شهر در حال انجام است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل درآذربایجان غربی
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان