Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@17:01:27 GMT

کرونای جلاد ۱۲۰۰ زنجانی را قربانی کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۸۵۶۳

کرونای جلاد ۱۲۰۰ زنجانی را قربانی کرد

ایسنا/زنجان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۲۰۰ زنجانی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان، طبق آخرین آمار امروز (۱۲ فروردین‌ماه) بیماری کرونا در استان زنجان، طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۴۷ مورد مثبت سرپایی شناسایی شده است که از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون ۴۶ هزار و ۳۰۰ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر ۲۸۹ بیمار مبتلا به کووید - ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که طی ۲۴ ساعت گذشته نیز موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان ۱۰ مورد بوده است.

همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، بستری تجمعی بیماران مبتلا به کرونا در استان ۲۰ هزار و ۹۲۶ مورد و موارد مثبت بستری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در این بازه زمانی ۷۱۹۲ مورد بوده است.

متاسفانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، مجموع بیماران مبتلا به کرونای فوت شده در استان به ۱۲۰۰ نفر رسیده که تعداد بیماران فوت شده طی ۲۴ ساعت گذشته در استان زنجان نیز ۲ نفر بوده است.

گفتنی است، مجموع موارد مثبت ترخیص‌ یافته ۵۹۴۴ مورد بوده و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۵۳ هزار و ۴۹۲ مورد بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان همه باهم علیه کرونا ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون استان زنجان موارد مثبت مورد بوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۸۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند

عباس برزگر با اشاره به آمار نهایی سهمیه بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان گفت: ۵۵ نفر از جامعه ایثارگری در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب کاروان‌های مختلف اعلامی سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند.

وی اظهار داشت: سهمیه اعزام به حج تمتع به والدین، همسر و فرزندان شهدا، کلیه جانبازان و آزادگان و همسران ایشان به ترتیب اولویت اعلامی از سوی مرکز تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بهره‌مندی جامعه ایثارگری از برکات سفر حج و جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف اعزام آنها به حج تمتع است.

طبق برنامه ریزی انجام گرفته یک هزار و ۳۹۸ زائر در قالب سه پرواز طی روزهای هفتم، هشتم و نهم خرداد سال جاری از فرودگاه استان زنجان برای انجام حج تمتع به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • سیل در جنوب چین قربانی گرفت؛ بیش از ۱۱۰ هزار نفر آواره شدند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی
  • سروده ‌شاعر زنجانی برای غزه/ با عکس کهنه تو به آواز می‌رسد
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم