Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاله صبوری با اشاره به اینکه امروز در خانه ماندن مردم یکی از اولویت‌های کشور است تأکید کرد که اگر قرار است مردم در خانه بمانند باید برنامه‌های خوبی در تلویزیون تولید و پخش شود.

لاله صبوری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: برنامه‌ها و آثار تلویزیون را مدت‌هاست به صورت جدی دنبال نمی‌کنم اما هر از گاهی تاک‌شوها و برخی برنامه‌ها را دنبال می‌کنم و با همین نگاه گذرا بعید می‌دانم در تولید آثار تلویزیون روند بهتری را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبوری درباره کم‌کاری‌اش در سال‌های اخیر گفت: ما به عنوان بازیگر باید توسط گروه‌های تولید انتخاب شویم و در واقع برای همکاری با پیشنهاد مواجه هستیم و در نهایت درباره این پیشنهادات فکر می‌کنیم. اگر می‌بینید در شبکه نمایش خانگی حضور دارم از آنجا پیشنهاد داشتم و از من دعوت به همکاری شده است و اگر در تلویزیون نیستم دعوت‌های کمتر و البته میلی و رغبت کمتر است. اما با فرض بر اینکه از هر دو رسانه شبکه نمایش خانگی و تلویزیون پیشنهاد داشته باشم خیلی از همکاران امروز ترجیح می‌دهند در شبکه نمایش خانگی فعالیت داشته باشند. واقعیت این است که در حال حاضر اکثر هنرمندان و همکاران ما بیکار هستند و برای ما هیچ درآمد مشخص و امنیت شغلی وجود ندارد.

این بازیگر در ادامه درباره عدم معرفی چهره‌های مطرح و موفق عرصه طنز در سال‌های اخیر گفت: در توانایی افرادی چون رضا عطاران و مهران مدیری هیچ شکی نیست و تردیدی نیست که این افراد نمونه‌های نادری هستند که در عرصه طنز می‌توان به آن‌ها به عنوان هنرمندانی قابل اعتنا و باتجربه و کاربلد اشاره کرد. باید برای بررسی اینکه چرا ما دیگر چنین شخصیت‌های موفقی در عرصه طنز نداریم و نسل جدید چنین اشخاصی را به هنر معرفی نکرده است باید به مسائل بسیاری بپردازیم. بودجه‌ای که برای افرادی چون مهران مدیری در نظر گرفته می‌شود هیچ‌وقت برای یک جوان در نظر گرفته نمی‌شود و در نتیجه این افراد نمی‌توانند آنطور که باید عرض اندام کنند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «فقط به خاطر تو» در ادامه اظهاراتش تأکید کرد: زمانی که شبکه نسیم افتتاح شد، تفریح و سرگرمی را به عنوان سیاست‌های اصلی این برنامه معرفی کردند. آن زمان جامعه به چنین سیاست‌گذاری در عرصه فرهنگ و هنر و تلویزیون نیاز داشت و مسئولان زمان این نیاز را درک کردند و این شبکه تأسیس شد. امروز هم باید مسئولان این نیازها را پیدا کنند و مورد بررسی قرار دهند. امروز قطعاً یکی از اولویت‌های اصلی کشور در خانه ماندن مردم است و اگر قرار است به مردم در این کار کمک کنیم بهتر است تلویزیون برای 5 یا 6 ماه آینده برنامه‌های خوب و سرگرم‌کننده بسازد و تصمیماتی از این دست گرفته شود که قیمت بسته‌های اینترنتی کاهش پیدا کند اما متأسفانه می‌بینیم برنامه‌ریزی‌ها کاملاً برعکس است و حتی قیمت بسته‌های اینترنتی افزایش پیدا می‌کند.

او در ادامه درباره دیگر مسائل فرهنگی که این روزها می‌تواند دغدغه اصلی خانواده‌ها باشد، گفت: امروز با شیوع ویروس کرونا با مشکلات بسیاری روبرو شده‌ایم. مشکلات خانوادگی بسیاری وجود دارند که متأثر از وضعیت اقتصادی هستند و در این بحران نگرانی خانواده‌ها از کاهش سطح سواد فرزندانشان نیز اضافه شده و کلاس‌های آنلاین خود دغدغه‌ای بزرگ شده است. وضعیت بدی را تجربه می‌کنیم و شیوع ویروس کرونا ما را برای تحصیلات فرزندانمان نگران کرده و ما با وجود این وضعیت ممکن است شاهد افت تحصیلی و سوادآموزی کودکانمان باشیم. معضلاتی چون تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی را هم در کنار این معضل قرار دهید و ببینید که فرزندان ما در چه شرایط بدی قرار دارند.

این بازیگر در پایان اظهار داشت: متأسفانه روزهای خوبی را نمی‌گذرانیم و هر روز با اخبار تلخ بسیاری مواجه هستیم که بسیار ناراحت‌کننده است. گویا در یک عزاداری دائمی قرار گرفته‌ایم و امیدوارم این ناراحتی و غم پیوسته خیلی زود از بین برود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لاله صبوری طنز در تلویزیون کرونا برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر جنجالی تلویزیون ایران بطور قانونی مهاجرت کرد

خبرفوری نوشت: محمد صادقی، بازیگر پس از خروج از ایران هم اکنون در پاریس مستقر است.

محمد صادقی بازیگری که با رای دادگاه به‌جرم تشویق برای برهم‌زدن امنیت کشور به ۵ سال حبس محکوم شده بود در مصاحبه دیروز خود با بی بی سی اعلام کرد به صورت قانونی از مرز ایران وارد ترکیه شده و هم اکنون در پاریس مستقر است.

دیگر خبرها

  • محمد صادقی بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت
  • فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • بازیگر جنجالی تلویزیون ایران بطور قانونی مهاجرت کرد
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید  
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • شوخی گلزار با مردم
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی