Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم؛ سردار علی ذوالقدری با اعلام خبر کشف صدها کیلوگرم مرغ احتکار شده از انباری یک ساختمان، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مرغ در انباری ساختمان مسکونی در حوالی تهرانپارس، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس،  ساختمان مسکونی مورد نظر شناسایی شد و تردد مالک ساختمان تحت مراقبتهای ویژه پلیسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد:  پس از کسب مجوز قضائی و بازرسی از محل، مقدار 840  کیلوگرم مرغ که اخیراً مالک ساختمان در انباری ساختمان تخلیه کرده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با دستور قضائی تمام اقلام مکشوفه به چرخه توزیع کالا بازگشت، گفت: در این راستا  انباری ساختمان پلمب و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

ذوالقدری با تأکید بر اینکه تمام تلاش دست‌اندرکاران تنظیم بازار، کنترل قیمت مرغ است و در صورت توزیع خارج از شبکه در تنظیم قیمتها اخلال و بی نظمی ایجاد خواهد شد، یادآور شد: هر نوع خرید و فروش، دپو و توزیع خارج از شبکه توزیع، غیر قانونی است.

پربیننده ترین قیمت خرید تضمینی گندم ۴هزار تومان علی‌رغم همه فشارها فقط در یک قلم کالا به مشکل نسبی برخوردیم حداقل قیمت هر کیلو گندم وارداتی ۸هزار تومان در تولید مرغ و جوجه ریزی مشکلی وجود ندارد قیمت عمده فروشی انواع میوه و صیفی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مرغ احتکار برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۹۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید

مهدی رجبی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: قیمت کنونی هر کیلو قارچ سرمزرعه ۷۰ تا ۷۵ هزار تومان و مغازه های خرده فروشی ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است.

به گفته او، هم اکنون قارچ با نرخ های ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار تومان در مغازه ها عرضه می شود، در حالیکه فروش بالاتر از ۱۰۰ هزار تومان گرانفروشی است.

رجبی توزیع مویرگی را راهکار اساسی تنظیم بازار اعلام کرد و افزود: با راه اندازی بورس، فروش عمده قارچ یک مرجع قیمت گذاری دارد.

رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ از توزیع روزانه ۴۰ تا ۵۵ تن قارچ در تهران خبر داد.

او با بیان اینکه سال گذشته ۲۱۰ هزار تن قارچ در کشور تولید شد، گفت: با توجه به احداث واحدهای جدید برآورد می شود که با افزایش ۵ تا ۱۰ هزار تنی تولید قارچ به ۲۲۰ هزار تن برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • قیمت جدید برنج اعلام شد
  • توزیع رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی با دلار چند نرخی!
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی اعلام شد
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان