Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@11:05:42 GMT

ترافیک محور رشت -قزوین پر حجم اما روان است

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۹۰۹۰

ترافیک محور رشت -قزوین پر حجم اما روان است

سرهنگ محمد صالحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بخش قابل توجهی از  خودروها روز گذشته از استان خارج شده اند و امروز نیز خروجی های استان همچنان پرحجم است و انتظار می رود در ساعت های آینده به ترافیک پرحجم کنونی افزوده شود.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای دیگر استان تصریح کرد: در حال حاضر در محور ساحلی انزلی شاهد تراکم خودروها هستیم در سایر مسیرها ترافیک نیمه سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شایعه ای مبنی بر ممنوعیت تردد خودروها در روز ۱۳ فروردین در فضای مجازی با بیان اینکه این موضوع صحت ندارد، اظهار داشت: برای حضور  و استقرار در تقرجگاههای شهرهای نارنجی و قرمز ممنوعیت وجود دارد و سایر نقاط محدودیت ترددی خاصی در روز ندارند اما توصیه می شود تا با توجه به شرایط کرونایی دستور العمل های بهداشتی همچنان با دقت رعایت شود.

 سرهنگ صالحی از رانندگان خواست تا با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی، رعایت سرعت مطمئنه و  پرهیز از حرکات خطر آفرین و  حرکت در هنگام خواب آلودگی ترددی ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

برچسب‌ها رشت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گیلان رشت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گیلان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۹۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور رودبارجنوب - ایرانشهر همچنان مسدود است

مدیرکل راهداری جنوبی استان کرمان با بیان اینکه محور رودبارجنوب - ایرانشهر مسدود است، گفت: محور ایرانشهر - بم جایگزین این محور است و تردد در آن جریان دارد. - اخبار استانها -

مجتبی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تبریک 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: در حال حاضر بخشی از نیروهای ارتش مستقر در استان کرمان با ماشین‌آلات خود در کنار ما حضور دارند و در بحث جابه‌جایی ماشین‌آلات و بازگشایی محورها کمک ما هستند و شاهد بودیم که ارتش همیشه و در همه صحنه‌ها پای کار مردم بوده است.

وی با بیان اینکه به محض صادر شدن هشدار سطح قرمز هواشناسی در جنوب استان کرمان اقدامات پیشگیرانه در این منطقه آغاز شده است، ادامه داد: با آغاز بارندگی‌ها نیز اکیپ‌های راهداری ما با 148 دستگاه ماشین‌آلات راهداری به همراه 150 نفر نیروی راهدار در مناطقی که احساس می‌شد مستعد آسیب است، مستقر شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوبی استان کرمان بیان کرد: روز گذشته با توجه با اینکه حجم بارندگی‌ها نسبت به امروز کمتر و از سوی دیگر زمین تشنه بود، روان‌آب زیادی نداشتیم و هنوز نمی‌توانستیم میزان خسارات را بررسی کنیم.

وی با اشاره به اینکه از ساعات اولیه صبح امروز که همکاران ما به راه‌های مواصلاتی اعزام شدند شاهد وارد شدن خساراتی به بخشی از محورهای جنوب استان هستیم، گفت: در حال حاضر عملیات بازگشایی محورها در حال انجام است.

محمودی با بیان اینکه خوشبختانه میزان خسارت‌ها با اندازه‌ای نبوده که اختلالی در کار مردم ایجاد شود، افزود: طبیعتاً در راه‌های روستایی خاکی به دلیل جاری شدن روان‌آب‌ها انسدادهای موقتی را داریم که همکاران ما آمادگی کامل برای بازگشایی این راه‌ها را دارند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های اصلی در جنوب استان کرمان، بیان کرد: دو محور اصلی ما در بارندگی‌های اخیر مسدود شده است که این انسداد نه با دلیل وارد شدن خسارت، بلکه به دلیل جاری شدن روان‌آب بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوبی استان کرمان با بیان اینکه محور رودبار جنوب - ایرانشهر و کهنوج - رودبار جنوب در جنوب استان کرمان مسدود شد، گفت: با تلاش همکاران ما محور کهنوج - رودبار جنوب امروز بازگشایی شد، اما محور رودبارجنوب - ایرانشهر هنوز مسدود است، اما محور ایرانشهر - بم جایگزین آن است و تردد در آن جریان دارد.

وی با اشاره به اینکه بارش‌ها تا فردا در جنوب استان کرمان ادامه دارد، بیان کرد: از مردم درخواست دارم از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت حتما آخرین وضعیت جوی و راه‌ها را از سامانه 141 جویا شوند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه عدم رعایت تعرفه ‌هاست
  • در واگذاری غرفه‌های سعدالسلطنه عدالت رعایت شود
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی
  • محور رودبارجنوب - ایرانشهر همچنان مسدود است
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است
  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران