Web Analytics Made Easy - Statcounter

در برخورد قطار با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در نزدیکی روستای نورآباد شهرستان شازند، دو نفر از سرنشینان خودرو مصدوم و راننده خودرو جان خود را از دست داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ "عبدالرضا جودکی" فرمانده انتظامی شهرستان شازند در گفتگو با دیارآفتاب، در بیان جزئیات این خبر گفت: در نخستین دقایق بامداد امروز گزارشی از برخورد قطار با یک دستگاه خودروی سواری در نزدیکی روستای نورآبادی این شهرستان به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور تیم های امدادی و انتظامی در محل مشخص شد که یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در حال عبور از تقاطع جاده نورآباد با ریل آهن بوده است که به علت بی توجهی راننده خودرو، در مسیر یک قطار باربری قرار گرفته و با آن برخورد می کند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این سانحه، راننده خودرو جان خود را از دست داد و دو سرنشین دیگر آن مصدوم شدند که در این خصوص پرونده ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه گفت: همزمان با ایام پایانی فروردین ماه سال جدید طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ۳ روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و استقرار شبانه روزی همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان در مجموع ۷۰ دستگاه خودروی سبک و ۱۴ دستگاه خودروی سنگین توقیف و در بازرسی از آنها انواع کالای قاچاق شامل فرآورده‌های نفتی، لوازم خانگی، احشام، مواد محترقه و دیگر کالاهای اساسی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۱۲۸ میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این خصوص ۱۱۹ فقره پرونده برای ۱۲۴ متهم که قصد سودجویی با قاچاق این کالاها را داشتند تشکیل و تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 6081214

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده شازند یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت