Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@05:32:40 GMT

بهره‌برداری از پروژه تکمیلی فولاد اسفراین

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۹۲۶۹

بهره‌برداری از پروژه تکمیلی فولاد اسفراین

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، پیش از ظهر امروز با حضور رئیس سازمان گسترش مدیران استانی و شهرستانی پروژه تکمیلی مجتمع فولاد اسفراین مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر عامل مجتمع فولاد اسفراین در حاشیه مراسم بهره برداری از این پروژه اظهارکرد: طرح تکمیلی مجتمع صنعتی فولاد آلیاژی اسفراین دارای ۸ زیرمجموعه با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیون یورو از سال ۸۶ آغاز شد که در مقطعی از زمان به دلیل تحریم های ظالمانه و مشکلات پولی و بانکی اجرای آن متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی ملک افزود: در چند سال گذشته با حل مشکلات اعتباری راه اندازی سایر بخش ادامه یافت و پس از ۱۳ سال  آخرین حلقه این طرح در قالب  ریخته‌گری پیوسته با اعتبار ۳۰ میلیون دلار به بهره برداری رسید.

 وی گفت: با بهره برداری از این طرح  ظرفیت تولید در این مجتمع صنعتی از ۱۲۰ هزار تن به ۱۸۰ هزار تن افزایش پیدا می کند.

به گفته وی طرح تکمیلی مجتمع صنعتی فولاد اسفراین در مجموع برای ۲۵۰ نفر اشتغال ایجاد می کند.

انتهای پیام/د

منبع: فارس

کلیدواژه: اسفراین خراسان شمالی ویدئو کنفرانس فولاد اسفراین بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟

تین نیوز

تکمیل۶ مسیر ریلی و شروع عملیات اجرایی مسیر  راه آهن رشت آستارا در سال ۱۴۰۳ انجام می شود.

به گزارش تین نیوز، این وعده ها، جدیدترین وعده ای است که مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ و نقل در آغاز سال 1403 و در پیام نوروزی خود به مناسبت آغاز سال نو عنوان کرده است.

خیرالله خادمی گفت: سالی که گذشت در بخش شبکه ریلی اتصال مرکز استان سنندج به شبکه ریلی و بهره برداری از خط آهن میانه تبریز به همراه تکمیل راه آهن رشت کاسپین که در ابتدای سال آینده به بهره برداری می رسد، به طول ۲۳۲ کیلومتر، یکی از سال های خوب در توسعه شبکه ریلی و اتصال مراکز استان ها به این خطوط محسوب می شود. 

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: سالی که پیش رو است افتتاح مسیرهای ریلی میانه اردبیل، رشت کاسپین و تمرکز بر تکمیل اولویت های شبکه ریلی از جمله راه آهن چابهار زاهدان، راه آهن اصفهان شهرکرد، درود خرم آباد و شروع عملیات اجرایی مسیر مهم و راهبردی رشت آستارا در برنامه کاری قرار گرفته است. 

قابل ذکر است سخنگوی دولت دوم اسفند ماه سال 1402 از تصویب روش تامین مالی به منظور تکمیل پروژه راه آهن رشت آستارا در جلسه هیئت وزیران خبر داد.

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیئت وزیران که صبح روز چهارشنبه دوم اسفند ماه برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: افتتاح راه آهن رشت آستارا یکی از اولویت های دولت است چرا که با تکمیل این پروژه توان ترانزتیی کشور افزایش می یابد.

سخنگوی دولت افزود: به همین منظور و برای تسریع در اجرای این پروژه، روش تامین مالی راه آهن رشت آستارا در جلسه امروز هیات دولت به تصویب رسید.یادآور می شود، راه آهن رشت آستارا به عنوان بخشی از کریدور ریلی شمال جنوب و یکی از مهم ترین طرح های ترانزیتی و تحول زا در توسعه راه آهن، در اولویت های اجرایی وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی نیز  پیش از این از امضای قرارداد تجاری و اجرایی میان دو طرف ایران و روسیه در خصوص راه آهن رشت آستارا خبر داده و گفته بود که عملیات اجرایی این پروژه به زودی آغاز می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • «کوه نور صفه» بهره‌برداری می‌شود/ ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در پهنه‌های تفریحی اصفهان
  • بهره‌برداری از «کوه نور صفه» در اصفهان/ ۱۰۰ میلیارد تومان جذب سرمایه‌گذاری داشتیم
  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • انجام بیش از ۲۷۰ پروژه انکشافی در پروان
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • ایجاد اشتغال مستقیم هزار و ۲۰۱ در چهارمحال و بختیاری
  • بازفعال‌سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد از ابتدای امسال
  • ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲