Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@15:32:30 GMT

دبیر ورزشی بیلد؛ دوران تو گذشته یوگی!

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۹۵۰۱

دبیر ورزشی بیلد؛ دوران تو گذشته یوگی!

پس از شکست غیرمنتظره آلمان ها برابر مقدونیه شمالی، دبیر ورزشی بیلد معتقد است که یوآخیم لوو به سرعت باید برکنار شود.

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست 2-1 شاگردان یوآخیم لوو برابر مقدونیه شمالی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2023 در شب گذشته، ماتیاس بروگلمن، دبیر ورزشی نشریه بیلد، در مقاله ای تند و تیز خواهان برکناری سریع وی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بروگلمن در مقاله خود در بیلد نوشت: این سومین شکست تاریخی تیم ملی آلمان است که یوآخیم لوو پس از سال ها موفقیت به عنوان سرمربی تیم ملی، مسئول آن است.

اولین حذف تاریخ تیم ملی آلمان در مرحله مقدماتی در جام جهانی در روسیه. بزرگترین شکست آلمان از سال 1931 به بعد: "باخت 6-0 در اسپانیا و اکنون هم این... شکست 2-1 برابر مقدونیه شمالی، تیمی که در رده 65 رنکینگ جهانی قرار دارد.

 

 

جهان فوتبال دارد به ما می‌خندد!

اگر لوو در یک تیم در بوندس‌لیگا سرمربی بود، تاکنون حداقل شغلش را از دست داده بود و کاملا هم حقش بود!

 

شکست 0-6 در اسپانیا تنها یک لحظه غفلت نبود آنطور که همه با آن برخورد کردند و نادیده اش گرفتند. آن شکست نتیجه سه سال گذشته تلاش بیهوده برای رشد و پیشرفت تیم ملی آلمان بود که طی آن تنها موفق شدیم برابر یک تیم بزرگ به پیروزی برسیم. (پیروزی 3-2 برابر هلند در سال 2019)

آن قدرت جادویی یوآخیم لوو که آلمان را قهرمان جام جهانی کرد اکنون دیگر متاسفانه ناپدید شده است. خدمات او به فوتبال آلمان غیرقابل انکار است اما دورانش گذشته است. این غم انگیز است اما حقیقت دارد.

پس از شکست 2-1 برابر مقدونیه شمالی اکنون باید برای همگان روشن باشد که استعفای لوو پس از یورو 2020 بسیار دیر است.

اگر لوو خودش تا حالا به این موضوع پی نبرده و ضمن حفظ ظاهر مشغول جمع کردن وسایلش نیست، فدراسیون فوتبال آلمان باید دست به کار شود تا با سهل انگاری موفقیت تیم ملی آلمان در مسابقات یورو را به خطر نیندازد.

 

 

یا شاید هم این اصل که سرمربی باید در مورد عملکرد تیمش پاسخگو باشد، در مورد سرمربی تیم ملی صدق نمی کند؟ باخت 0-6 برابر اسپانیا و باخت 2-1 برابر مقدونیه شمالی...

رالف رانگنیک (سرمربی باتجربه آلمانی و مدیر ورزشی پیشین لایپزیش) و یا استفن کونتز سرمربی تیم زیر 21 سال آلمان در دسترس هستند و به سرعت می توانند جایگزین لوو شوند. هر دو پیش از این نیز به عنوان کاندیداهای جانشینی لوو در تابستان (پس از یورو 2020) و هدایت آلمان در جام جهانی 2022 نیز مطرح شده اند. همه چیز دال بر این است که باید این گام رو به جلو برداشته شود."

 

تیم ملی آلمان یوآخیم لو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آلمان یوآخیم لو سرمربی برابر مقدونیه شمالی تیم ملی آلمان یوآخیم لوو جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکایی‌ها در دوران بایدن گرسنه شدند

بر اساس یک تحلیل جدید گالوپ با عنوان «ایالات متحده: رهبر یا بازنده در جی ۷؟» مشخص شد از هر ۴ آمریکایی یک نفر (۲۶ درصد) در ۱۲ ماه گذشته مواقعی وجود داشته که پول کافی برای خرید مواد غذایی مورد نیاز نداشته است.

در کانادا، نرخ افرادی که برای تهیه غذا در همان بازه زمانی با مشکل مواجه بودند ۱۷ درصد بود، در حالی که در فرانسه به ۱۵ درصد و در ایتالیا ۱۴ درصد کاهش یافت. حدود ۱۳ درصد از آلمانی‌ها در مقاطعی در سال گذشته قادر به تهیه غذای کافی نبودند، در مقابل ۹ درصد در انگلیس و ۸ درصد در ژاپن با مشکل ناتوانی برای تهیه غذا مواجه بوده اند.

ایالات متحده از سال ۲۰۰۹ هر سال به دلیل ناتوانی مردمش در تهیه غذا در مقاطعی از زمان‌ها در صدر کشور‌های گروه G۷ بوده است، داده‌های سال ۲۰۲۳ نشان می‌دهد که تعداد آمریکایی‌های در حال مبارزه با بحران غذا در حال افزایش است. این روند در دولت جو بایدن بیش از هر زمانن دیگری است

بندیکت ویگرز، مشاور تحلیلی جهانی در گالوپ، به نیوزویک گفت: از زمانی که گالوپ این معیار را در سال ۲۰۰۶ پیگیری کرد ناتوانی در تهیه غذا در ایالات متحده هرگز بالاتر از سال ۲۰۲۳ نبوده است. تورم قیمت در ایالات متحده که در سال ۲۰۲۲ به شدت افزایش یافت و در سال گذشته همچنان بالا بود.

نتایج نظرسنجی گالوپ مبتنی بر مصاحبه‌های تلفنی و اینترنتی است که در طول سال ۲۰۲۳ با نمونه‌های تصادفی از ۱۰۰۰ بزرگسال ۱۵ ساله و بالاتر ساکن هر یک از هفت کشور G۷ انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • آمریکایی‌ها در دوران بایدن گرسنه شدند
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • رفتن پیولی از میلان قطعی شد
  • «رضاخان را بهتر بشناسیم»
  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • دورتموند ۱ - ۱ بایرلورکوزن/ روند شکست‌ناپذیری شاگردان آلونسو در ثانیه‌های پایانی حفظ شد+ فیلم
  • درستکار: خدمات دبیر به کشتی ایران در طول تاریخ بی‌نظیر بوده است / بردن تیلور دور از دسترس نیست
  • لوتار ماتئوس: هانسی فلیک دیگر به فکر کار در بوندسلیگا نیست