Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@03:08:50 GMT

تردد در جاده‌های لرستان ۹۱ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۰۰۹۵

تردد در جاده‌های لرستان ۹۱ درصد افزایش یافت

عباس شرفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در تعطیلات نوروز سال گذشته تعداد ۲ میلیون و ۴۶۲ هزار و ۱۵۸ خودرو در ۶۶ محور مجهز به تردد شمار آنلاین ( برخط) استان تردد داشته اند.

وی با بیان اینکه اوج تردد در محور های استان بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ بوده است بیان کرد: بیشترین تردد در محور سه راهی چالانچولان - دورود با ۱۴ هزار و ۶۲۲ خودرو، دورود - محور سه راهی چالانچولان - با ۱۳ هزار و ۸۳۱ خودرو و خرم‌آباد - بروجرد با ۱۲ هزار و ۷۳۲ خودرو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سرعت متوسط ثبت شده در ۶۶ محور مجهز به تردد شمار ۷۵.۸ کیلومتر بر ساعت بود و بیشترین سهم وسایل نقلیه سنگین با ۵۱ درصد مربوط به محور بروجرد - اشترینان می باشد.

وی گفت: محور پلدختر- خرم آباد با ۱۰۲ و محور ازنا - شازند با سرعت ۳۳.۵ کیلومتر بر ساعت به ترتیب دارای بیشترین و کمترین سرعت متوسط جاده‌های لرستان بوده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان یادآور شد: مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای با ۶۶ دستگاه ترددشمار، ۱۹ دوربین نظارت تصویری و ۵۱ سامانه ثبت تخلفات بر محورهای استان نظارت دارد و تلفن گویای ۱۴۱ به صورت ۲۴ساعته آماده پاسخگویی درخصوص وضعیت ترافیکی جاده ها است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مرکز مدیریت راه های کشور نوروز تردد جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مرکز مدیریت راه های کشور نوروز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مرکز مدیریت راه های کشور نوروز تردد جاده ای اخبار کنکور جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۰۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده هراز بازگشایی شد

به گزارش خبرآنلاین،بخشدار لاریجان با اشاره به برقراری تردد در جاده شریانی هراز، گفت: پس از بارش شدید باران در محور مواصلاتی هراز، ریزش سنگ و سنگریزه تردد در این مسیر ارتباطی پس از ایمن سازی و پاکسازی برقرار شد.

فارس در خبری نوشت:مهدی آباد اظهار کرد: از روز گذشته شاهد بارش سنگین باران و تگرگ در بخش لاریجان بودیم که در مناطق کوهستانی ریزش سنگ و سنگریزه در مسیرهای اصلی و فرعی را به همراه داشت.

وی اعلام کرد: در مناطق بالادست و ارتفاعات بخش کوهستانی لاریجان با کاهش شدید دما شاهد ریزش برف بودیم. او افزود: بارش باران به همراه خود سیل و سیلاب را راه انداخته و باعث بروز اختلالاتی در آمد و شد خودروها شد.

این مهم در پایین دست براثر بارش شدید باران سیلاب به راه انداخته است.

بخشدار لاریجان به فعالیت شبانه روزی تمام دستگاه های راهداری و راهسازی خدمات رسان برای بازگشایی و پاکسازی محور هراز اشاره نمود. وی تصریح کرد: ریزش سنگ و سنگریزه از کوه در مناطق بایجان، باغ صفا و منطقه نمارستاق بیشتر از دیگر مناطق بوده است.

وی بیان کرد: هم اکنون در بسیاری از مناطق بخش لاریجان و محور هراز بارندگی و ریزش نزولات آسمانی را شاهد هستیم. در برخی مناطق جاده هراز نیز بارش برف و سرمای هوا حکمفرما است.

آباد تأکید کرد: مسافران و رانندگانی که قصد تردد در محور هراز را دارند از سفرهای غیرضروری به شدت پرهیز کنند. زیرا محور هراز بسیار لغزنده بوده و احتمال ریزش سنگ، سنگریزه و جاری شده سیل و سیلاب با توجه به سست شدن مناطق کوهستانی محتمل است.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898746

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • یزد ـ مهریز پرترددترین محور در فروردین ماه
  • ثبت ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد در محور‌های کهگیلویه و بویراحمد