Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در لرستان گفت: امروز در قالب رزمایش احسانه کمک جهیزیه‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به زوج‌های جوان مناطق کم برخوردار لرستان اهداء شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  خرم‌آباد ، حامد ویس کرمی ظهر امروز در رزمایش اهدا کمک جهیزیه به زوج‌های جوان مناطق کم برخوردار استان لرستان اظهار داشت: امروز در قالب رزمایش احسانه مزین به نام شهید مدافع حرم «اسماعیل غلامی یاراحمدی» ملقب به اسماعیل حرم 50 بسته کمک جهیزیه به زوج‌های جوان مناطق کم برخوردار توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اهداء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سطح  استان در حوزه‌های مختلف محرومیت‌زدایی فعالیت می‌کند افزود: مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان در حوزه‌های متعددی همچون حوزه‌های زیرساختی و فعالیت‌های عمرانی در راستای توسعه استان تاکنون اقدامات بسیار خوبی انجام  داده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در لرستان مدرسه سازی را از یکی اولویت‌های فعالیت‌های زیر ساختی و عمرانی این ستاد در استان دانست و عنوان کرد: در استان لرستان تاکنون توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) 81 پروژه مدرسه سازی با اعتباری بالغ بر24 میلیارد تومان جهت مشارکت در ساخت مدرسه در مناطق محروم و کم برخوردار در دست اقدام است که از این تعداد تاکنون 47 مدرسه به بهره‌برداری رسیده و مابقی در دست اقدام‌اند.

سپاه استان بوشهر 62 سری جهیزیه به ارزش 12 میلیارد ریال بین زوج‌های جوان توزیع کردطرح اطعام "سفره احسان مهدوی" ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان کرمان برگزار شد+تصاویر

وی بیان کرد: در حوزه‌های راهسازی، راه روستایی، آبرسانی و همچنین در حوزه‌های تولیدی همچون صنعت و کشاورزی طی سال‌های اخیر بالغ 270 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در 700 روستا هدف در سطح استان پرداخت شده که خوشبختانه منجر به  ایجاد بیش از 7 هزار طرح اشتغال روستایی در سطح استان شده است.

ویس کرمی گفت: جهت  ایجاد طرح‌های اشتغالزایی در سطح استان هدف ارائه آمار نیست بلکه  ایجاد اشتغال پایدار در سطح روستاهای  استان است که خوشبختانه براساس گزارش‌های ارائه شده مشاغل ایجاد شده از پایداری بسیار خوب و مناسبی برخورد دار هستند که در همین راستا در نظر داریم با افزایش  فعالیت‌های اقتصادی به سمت مشاغل دانش بنیان در سطح روستاها حرکت کنیم.

وی با اشاره به ساخت هزار و 700 واحد مسکونی در سطح استان توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تصریح کرد: با توجه به اینکه  هدف از اجرای طرح اقدام ملی مسکن  خانه دار شدن اقشار کم بضاعت و آسیب پذیراست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز در قالب این طرح در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد و دورود با هدف کاهش هزینه‌ها و سرعت ساخت واحدهای مسکونی اقشار کم درآمد اقداماتی در دست اجرا دارد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در لرستان با بیان اینکه توجه به مسئله اشتغال بنگاه محور در جهت پایداری مشاغل  ایجاد شده از دیگر حوزه‌های فعالیت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان است خاطر نشان کرد: در راستای توجه به مسئله اشتغال بنگاه محور 26 طرح اقتصادی در استان توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با سرمایه‌گذاری بالغ بر 260 میلیارد تومان در زمینه‌های کشاورزی، صنعت و تولید به تصویب رسیده است.

وی در رابطه با فعالیت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان لرستان در حوزه‌های اجتماعی نیز اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا علاوه بر ضد عفونی معابر و اماکن پرتردد تاکنون بالغ بر 170 هزار بسته معیشتی و پروتئینی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بین  نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

ویس کرمی افزود: اهداء بیش از 15 هزار بسته مشق احسان  شامل لوازم التحریر و کیف به دانش‌آموزان بی بضاعت از دیگر اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان لرستان در حوزه‌های اجتماعی است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به تعمیر مسکن  نیازمندان مناطق حاشیه نشین و روستایی استان عنوان کرد: خوشبختانه با تامین منابع مورد نیاز  در فروردین ماه امسال تعمیر 60 مسکن  نیازمندان توسط ستاد اجرایی  فرمان امام (ره) در استان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه درمان  بیماران سرطانی و کم بضاعت این آمادگی را دارد در راستای کاهش هزینه‌های درمان این بیماران را بیمه کند و همچنین در حوزه ناباروری  نیز ستاد کمک‌هایی را به زوج‌های جوان ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/645/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام توسط ستاد اجرایی فرمان امام مناطق کم برخوردار زوج های جوان استان لرستان سطح استان کمک جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی

نیکوکار یزدی با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد، مبلغ ۴۵ میلیون تومان را برای مشارکت در آزادی یک زن زندانی غیر عمد اهدا کرد.

این نیکوکار که مدیر عامل یکی از شرکت های تولید لبنیات در استان یزد است و تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در خصوص این اقدام گفت: این مبلغ را به نیت خوشنودی خداوند متعال و شادی روح پدر مرحومم اهدا کردم و امیدوارم موجب شادی دل یک مادر زندانی و فرزندان او شود.

گفتنی است این نیکوکار در ماه مبارک رمضان نیز مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را به ستاد دیه استان یزد اهدا کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان