Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:42:56 GMT

شوک به رئال؛ غیبت راموس برابر با لیورپول و بارسا

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۰۲۸۸

شوک به رئال؛ غیبت راموس برابر با لیورپول و بارسا

باشگاه رئال مادرید دقایقی پیش خبر از مصدومیت ران سرخیو راموس داد.

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس بار دیگر مصدوم شده است و این را تیم پزشکی رئال مادرید امروز تایید کرد. مصدومیت عضلانی از ناحیه ران پای چپ احتمالا باعث خواهد شد تا راموس بازی های حساس پیش روی رئال را از دست بدهد. راموس پس از نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا برابر بیبائو هفته ها به دور از میادین بود و اخیرا توانسته بود به شرایط بازی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

باشگاه رئال مادرید همچون همیشه در مورد مدت زمان دوری بازیکن مصدوم شفاف سازی نکرده است با این حال به نظر نمی رسد راموس بتواند به شرایط مطلوب برای بازی 17 فروردین برابر لیورپول و سپس بازی برابر بارسا برسد.

راموس در سه بازی اخیر تیم ملی اسپانیا برابر یونان، گرجستان و کوزوو کمتر از 50 دقیقه بازی کرد و شب گذشته نیز در دقیق پایانی برابر کوزوو وارد میدان شد که این مساله شگفتی زیادی را موجب شد.

به این ترتیب راموس قطعا بازی شنبه برابر ایبار را از دست می دهد و بعید است به دو بازی رفت و برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر لیورپول و سپس ال کلاسیکو نیز برسد.

 

 

سرخیو راموس لیورپول ال کلاسیکو بارسلونا رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرخیو راموس لیورپول ال کلاسیکو بارسلونا رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۰۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب توانست در برنابئو بارسا را شکست دهد اما در ابتدا و خیلی زود غافلگیر شد. 

روی ارسال کرنر رافینیا و ضربه سر کریستنسن، آبی و اناری‌ها پیش افتادند. روی این گل بیشتر از همه اشتباه در خروج آندری لونین مشهود بود و در واقع او مقصر اصلی لقب گرفت. گلر اوکراینی در ادامه بازی خوبی انجام داد و هرچند یک‌بار دیگر دروازه‌اش باز شد اما روی آن گل مقصر نبود.

آاس نوشته است که این تنها اشتباه فاحش لونین بعد از 34 بازی فصل بود و پس از ایکر کاسیاس در ال‌کلاسیکوی سال 2010 اولین گلر رئال شد که برابر بارسا با اشتباه خود باعث باز شدن دروازه رئال شده است.

لازم به ذکر است که لونین در بازی برابر سیتی با مهار دو پنالتی باعث صعود رئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد و جانشینی شایسته برای تیبو کورتوا نشان داده است.

دیگر خبرها

  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • خنده وینی به ستاره بارسا: فکر کرد بلینگام است!
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست