Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@12:38:24 GMT

لیگ برتر فوتسال| صدرنشینی سن‌ایچ در روز توقف گیتی‌پسند

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۰۳۸۸

لیگ برتر فوتسال| صدرنشینی سن‌ایچ در روز توقف گیتی‌پسند

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با پیروزی تیم‌های سن‌ایچ ساوه و کراپ الوند پیگیری شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته سوم از مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز (پنجشنبه) با برگزاری سه دیدار پیگیری شد.

در مهمترین دیدار امروز تیم سن‌ایچ ساوه در جدال با مس سونگون 2 بر یک پیروز شد و با هفت امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی مهدی عامری هر دو گل سن‌ایچ را به ثمر رساند و آقاپور نیز زننده تنها گل مس بود.

در دیگر بازی امروز گیتی‌پسند مقابل میزبانش فرش‌آرای مشهد یک - یک متوقف شد. علی‌اصغر حسن‌زاده برای گیتی‌پسند و امین مجیدی‌پور برای فرش‌آرا در این مسابقه گلزنی کردند.

امروز همچنین تیم کراپ الوند 2 بر یک از سد مقاومت البرز گذشت. در این دیدار کیانوش شیرپور (گل به خودی) و علی عابدین برای تیم کراپ و رضا تمیزی برای مقاومت موفق به گلزنی شدند.

در جدول رده‌بندی تیم سن‌ایچ ساوه با هفت امتیاز در صدر است، مس سونگون با شش امتیاز در رده دوم ایستاده و گیتی‌پسند با چهار امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به کراپ الوند در رده سوم جدول قرار دارد.

فوتسال در سال 99؛ سرشار از حاشیه و «لغو»

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتسال فوتسال گیتی پسند سن ایچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است

جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر حکایت از رقابت شدید تیمهای استقلال و پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی ایران دارد.

به گزارش طرفداری، در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر، تیم پرسپولیس در 9 بازی 22 امتیاز دارد و 5 امتیاز از دست داده است. استقلال با 9 بازی و 21 امتیاز، 6 امتیاز از سه مساوی از دست داده است.

تیم مس رفسنجان در 9 بازی خود در این مسابقات 15 امتیاز به دست آورده و تیم سوم جدول تا روز دوم اردیبهشت ماه در جدول رده بندی مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر است. اما در بخش گل ها، پرسپولیس 14 گل زده و 3 گل خورده دارد و استقلال با 11 گل زده و 5 گل خورده در نیم فصل دوم و طی 9 بازی تنها تفاضل گل 6 را برای خود ثبت کرده است.

در پایین جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ حرفه ای، نفت آبادان با کسب تنها 5 امتیاز ناکامترین تیم این مقطع از فصل است. بنابراین اگر مقطع زمانی بعد از جام ملتهای آسیا که نیم فصل دوم شروع شد را در نظر بگیریم، پرسپولیس صدرنشین لیگ ایران است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌های فوتسال کنار رفت
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)
  • شگفتی‌سازان توقف‌ناپذیر: قهرمان جهان هم قربانی شد
  • خیز خیبر برای لیگ برتر/ توقف چادرملو برابر نفت و گاز
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود تایلند و ویتنام به دور حذفی
  • گزارش زنده: ملوان 0 - سپاهان 0