Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: برای ۹۰ درصد از اعضای تیم فوتبال این باشگاه ویزای سفر به عربستان صادر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، احمد مددی با اعلام اینکه پرونده بودورف برای همیشه بسته شد، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، طلب بودورف مدافع بلغاری فصل گذشته استقلال تهیه و پرداخت شد و امروز وکیل او هم در ایمیلی به فیفا این موضوع را تأیید کرد تا این پرونده برای همیشه بسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره روند اعزام مجموعه تیم استقلال به عربستان برای شرکت در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، گفت: روز دوشنبه کنفرانسی آنلاین از سوی AFC جهت هماهنگی‌های این بازی‌ها برگزار شد که قیم مدیر بخش بین‌الملل باشگاه هم در این جلسه آنلاین شرکت داشت. در این جلسه سعودی‌ها قول داده‌اند که همکاری لازم را انجام دهند و معطلی در فرودگاه، صدور ویزا و... وجود نداشته باشد. مدیرعامل باشگاه استقلال اضافه کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، قرار است سعودی‌ها دو هتل را به ما پیشنهاد بدهند و ما از میان این دو هتل، محل اسکان خود را انتخاب کنیم. در صورتی که هتل پیشنهادی‌شان مناسب نباشد، ما می‌توانیم هتل دیگری را معرفی کنیم و در صورتی که هتل مذکور از سوی تیم دیگری رزرو نشده باشد، می‌توانیم به آن هتل برویم. مددی در پایان گفت: در این جلسه مقرر شده تا حداکثر 72 ساعت قبل از اعزام، از تیم تست کرونا گرفته شود و در جده هم از تیم تست گرفته می‌شود. اگر کسی در جده تستش مثبت بود، راهی قرنطینه می‌شود و سه روز بعد از رفتن علائمش، دوباره از او تست گرفته می‌شود و در صورت منفی بودن تست، به تیم برمی‌گردد. تاکنون برای 90 درصد مجموعه تیم استقلال ویزا صادر شده و برای صدور ویزای باقیمانده اعضای تیم هم در حال پیگیری هستیم. هماهنگی‌های لازم با نهادهای مربوطه در داخل هم در حال انجام است و همچنین در حال رایزنی با شرکت‌های هوایی جهت گرفتن پرواز چارتر به عربستان هم هستیم. انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی بعد از اتفاقاتی که در اراک برایش رخ داد ، دفاعیه خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرد و امروز از سوی کمیته انضباطی با محکومیت مواجه شد. کمیته انضباطی در حکم خود رای به یک جلسه محرومیت تعلیقی و جریمه نقدی 30 میلیون تومانی برای سیدحسین حسینی داده است.

ساعتی بعد از حکم صادر شده علیه کاپیتان استقلال ، حسینی در تمرین تیمش حضور یافت و بی‌توجه به حاشیه‌های پیش آمده کارش را جلو برد.

حسینی که در این فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و توانسته نقش موثری را در موفقیت‌های استقلال ثبت کند، با تجربه بالایی که دارد بی‌شک اسیر حواشی نمی‌شود و این مساله را در تمرین امروز نشان داد.

کاپیتان استقلال همچون روزهای گذشته با روحیه بالا و شرایط جسمانی و روانی مناسب در تمرین حضور یافت و کارش را جلو برد. او در عکسی که همراه با دو گلر دیگر استقلال و بهزاد غلامپور گرفت هم با لبخندی خاص نشان داد که شرایط مناسبی دارد.

حسینی در فصل جاری تاکنون در 14 بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشته و در جدول بهترین دروازه‌بان های لیگ برتر رکورددار و صدرنشین است. او حالا امیدوار است در بازی هفته بیست و چهارم مقابل شمس‌آذر هم بتواند دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا پانزدهمین کلین‌شیت فصل را به نام خود ثبت کند.

دیگر خبرها

  • روایت فتح‌الله زاده از ورود به جهنم با دست‌های بسته
  • ۳۶۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی صادر شد
  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال با مشارکت‌های مردم بسته می‌شود
  • حکم جلب اسپانسر استقلال صادر شد!
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • حکم کمیته انضباطی برای مربی جنجالی استقلال صادر شد
  • تعیین وضعیت پزشکی۹۷ درصد از زائران حج در سیستان و بلوچستان