Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا منصوریان ، سرمربی تیم آلومینیوم اراک ،پیش از دیدار فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک با سعید آذری ، مدیرعامل فولاد خوزستان دیدار کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر عصر امروز دو تیم فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک به مصاف هم خواهند رفت.

علیرضا منصوریان سرمربی تیم آلومینیوم اراک و سعید آذری، مدیرعامل فولاد خوزستان شب گذشته با یکدیگر دیدار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذری و منصوریان سه فصل قبل با همکاری در ذوب‌آهن اصفهان به لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر فولاد خوزستان اخبار لیگ برتر سعید آذری علیرضا منصوریان فولاد خوزستان لیگ برتر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تیم ملی ایران تراکتورسازی مهدی طارمی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش آلومینیوم اراک فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۰۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست ناپذیری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک

تیم فوتبال ذوب آهن امروز در حالی به مصاف آلومینیوم می​رود که تاکنون مقابل این تیم بازنده نبوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ذوب آهن و آلومینیوم اراک تاکنون هفت بار در لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که دو دیدار با پیروزی ذوب آهن و پنج دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در هفت رویارویی دو تیم در لیگ برتر ۱۳ گل به ثمر رسیده است که سهم ذوب آهن با ۹ گل در این تقابل‌ها بیشتر از آلومینیومی است که در هفت بازی تنها چهار بار دروازه ذوب آهن را باز کرده است.

ذوب آهن تاکنون سه بار در اصفهان و ورزشگاه فولادشهر میزبان آلومینیوم بوده است که دو دیدار با پیروزی ذوب آهن و یک دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. در این سه دیدار آلومینیوم تنها یک بار موفق به باز کردن دروازه میزبان شده است اما در سوی دیگر ذوب آهن شش بار در خانه به آلومینیوم گل زده است.

دیدار نیم فصل نخست دو تیم با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

آمار و ارقام رویارویی‌های ذوب آهن و آلومینیوم

کد خبر 746463

دیگر خبرها

  • تماشای برد مهم از روف‌گاردن تجهیز نشده! (عکس)
  • سقوط فولاد بعد از نکونام
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • آلومینیوم در اصفهان ذوب شد/ برتری خانگی شاگردان ربیعی
  • برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی
  • برتری ذوب آهن در وقت اضافه
  • تساوی ذوب‌آهن و آلومینیوم در نیمه اول
  • شکست ناپذیری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک
  • مهاجم محبوب حسین عبدی دوباره در اردوی ملی