Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@23:48:36 GMT

آخرین وضعیت تردد خودروها امروز و فردا

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۰۹۰۲

آخرین وضعیت تردد خودروها امروز و فردا

ورود و خروج خودروها با شماره پلاک اصفهان از مبادی ورودی و خروجی شهر ممنوع است.

به گزارش خبرنگار ایمنا و بر اساس اعلام مرکز کنترل ترافیکی شهرداری اصفهان امروز _ پنج شنبه ١٢فروردین ماه ورود و خروج خودروها با شماره پلاک اصفهان از مبادی ورودی و خروجی شهر ممنوع است؛ همچنین هر گونه پارک خودرو در مجاورت پارک‌ها، بوستان‌ها و کوه صفه تخلف محسوب شده؛ در این دو روز تنها خودروها با پلاک اصفهان (خودروهای بومی) اجازه تردد در سطح شهر، معابر و خیابان‌ها را دارند و تردد خودروهای غیر بومی در سطح شهر ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر گونه تخطی از قوانین مربوطه مشمول پرداخت جریمه و برخورد قانونی خواهد بود.

کد خبر 484236

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصفهان ورودی های شهر پلاک خودرو جریمه نقدی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه روز ارتش در شهر کرمان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ اسماعیل خوشوقت، صبح سه شنبه با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به دلاور مردان ارتش گفت: محدودیت‌های تردد و ممنوعیت‌های توقف برای برگزاری مراسم رژه روز ارتش در شهر کرمان از ساعت یک بامداد روز ۲۹ فروردین آغاز و تا پایان مراسم اجرا می‌شود.

وی افزود: بر این اساس توقف هر نوع وسیله نقلیه در مسیرهای منتهی به میدان خواجو از سمت جنوب از تقاطع شعبانیه، از شرق در خیابان سرباز از سه راه ۱۷ شهریور، از سمت شمال از میدان علی ابن ابیطالب (ع) و از سمت غرب از بلوار ابراهیم خلیل الله ممنوع است.

وی با بیان اینکه در مسیر خیابان ادیب به سمت بلوار ۲۲ بهمن نیز از دوربرگردان اواسط این خیابان محدودیت تردد اعمال خواهد شد گفت: از ساعت پنج بامداد روز چهارشنبه نیز تردد هرگونه وسیله نقلیه در مسیرهای اعلام شده ممنوع بوده و پلیس راهور در این مناطق ممنوعیت تردد اعمال خواهد کرد، لذا شهروندان می‌توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 6079712

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا ۲ اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا دوم اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • پیش‌بینی وضعیت جوی و دریایی آرام برای بوشهر
  • ۳۷خودرو در اجرای طرح امنیت اجتماعی یاسوج به پارکینگ منتقل شدند
  • ثبت سفارش ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی/ بازبینی آیین‌نامه واردات خودروهای دست دوم
  • تردد خودروها در خیابان استانبول؛ عکس زیبای ۷۵ سال قبل را ببینید
  • محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه روز ارتش در شهر کرمان
  • افزایش ۵ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها دربازار؛ کوئیک،دنا، تارا و انواع پژو چند شد؟ | جدول قیمت ها