Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@09:39:44 GMT

انجام 2 هزار بازدید از منزل مددجویان بهزیستی

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۱۰۳۱

انجام 2 هزار بازدید از منزل مددجویان بهزیستی

فرهاد میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با راه‌اندازی مراکز مثبت زندگی مراکز به منازل مددجویان نزدیک شده و موجب تسهیل دسترسی مددجویان به مددکار و مراکز شدند.

معاون اداره کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اهداف راه‌اندازی این مراکز گفت: ارائه خدمات مطلوب و تسهیل دسترسی گروه‌های هدف به خدمات سازمان، افزایش آگاهی عموم افراد جامعه از وظایف، فعالیت‌ها و خدمات سازمان بهزیستی، کاهش ترددهای غیرضروری به مراکز و ادارات بهزیستی، گسترش و فراگیری خدمات سازمان، توزیع عادلانه خدمات سازمان، ایجاد شفافیت در فرآیند ارائه خدمات سازمان از اهداف فعالیت مراکز مثبت زندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارائه مجموعه‌ای از خدمات سازمان در یک مرکز، تقویت رویکرد خانواده محور و اجتماع محور در ارائه خدمات سازمان، گسترش رویکرد ارائه خدمات به صورت فعال، مدیریت بهینه منابع و افزایش بهره‌وری، افزایش رضایتمندی مردم از خدمات سازمان، افزایش ظرفیت مشارکت بخش غیردولتی و کاهش تصدی گری دولت نیز از دیگر خدمات مراکز مثبت بهزیستی است.

میرزایی افزود: افزایش سطح کیفی و کمی خدمات سازمان، فراهم شدن امکان ارائه خدمات به صورت الکترونیکی، بهبود، اصلاح و حذف فرآیندهای موازی، امکان طراحی برنامه‌های جدید برای رفع نیازهای روز جامعه هدف، کاهش بهای تمام شده ارائه خدمات نیز از دیگر خدماتی است که در مراکز مثبت بهزیستی ارائه می‌شود.

معاون اداره کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به استقرار مراکز مثبت زندگی بهزیستی در مناطق روستایی افزود: در مرحله اول واگذاری پرونده‌ها 6 هزار و 346 پرونده مستمری بگیر به مراکز واگذار شده است و تاکنون بیش از 2 هزار بازدید از منزل مددجویان توسط  مددکاران مراکز مثبت زندگی انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: اقدامات مراکز مثبت زندگی به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که مددکاران باید حداقل هر 6 ماه یکبار به منزل مددجو رفته و از وضعیت مددجوی خود باخبر شوند و طبق مستندات و اطلاعات صحیح ، برنامه توانمندسازی خانواده را تنظیم کنند.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان سازمان بهزیستی آگاهی بهزیستی فرهاد میرزایی مثبت زندگی مراکز مثبت زندگی خدمات سازمان ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۱۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری های بهزیستی و آستان قدس رضوی در استان بوشهر تقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر عزیزنژاد شنبه شب در دیدار با مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان بوشهر با تقدیر از تلاش‌های آستان قدس رضوی در راستای کمک به مردم محروم، این گونه کارها را بسیار بارزش و ستودنی دانست و افزود: حضور آستان قدس رضوی در کنار مجموعه بهزیستی علاوه بر تأثیرگذاری و اثر بخشی رنگ و بوی خاص خود را می‌دهد دهد که این امر می‌تواند در پیشبرد هدفمند و مؤثر خدمات تخصصی به جامعه هدف بهزیستی اثرگذاری مطلوب داشته باشد.

وی به خدمات مؤثر و تخصصی بهزیستی به جامعه هدف اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به هزینه‌های زیاد مراقبت از معلولان توسط خانواده‌ها و همچنین مراکز تحت نظارت بهزیستی از مسئولان آستان قدس رضوی در خواست می‌شود تا در صورت امکان نسبت به حامی یکی از مراکز تحت نظارت و همکاری فی ما بین جهت فراهم آوردن وسایل بهداشتی و دیگر موارد همکاری لازم را داشته باشند.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر ادامه داد: این امر می‌تواند خدمات ماندگاری برای جامعه هدف به همراه داشته و همانا رضایت خداوند و عنایت ویژه امام هشتم رضا (ع) را در پی داشته باشد.

عزیزنژاد بر تقویت همه جوانب همکاری از جمله فراهم شدن اعزام کاروان جامعه هدف بهزیستی به زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، تهیه جهیزیه ازدواج، لوازم بهداشتی و دیدار خدام رضوی از مراکز ترک اعتیاد و فرزندان تحت نظارت تاکید کرد.

کد خبر 6083796

دیگر خبرها

  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • گرمای جنوب کرمان رسید، کولر‌های مددجویان بهزیستی نرسید
  • ارائه خدمات رایگان به ۴۸۰مددجوی نهادهای حمایتی
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • ۴ هزار جوان ۱۸ ساله در آرزوی مستقل شدن هستند
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه
  • همکاری های بهزیستی و آستان قدس رضوی در استان بوشهر تقویت شود
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌ اجتماعی
  • ارائه مشاوره رایگان روانشناسی در مراکز سراج/ فعالیت ۸۳ مرکز