Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهاردهمین بازیکنی که از طرفداری کارت آیکان دریافت می کند، کریم باقری است.

برخی از لحاظ اخلاقی برجسته هستند، برخی از لحاظ فنی، برخی از لحاظ رهبری در زمین. با اخلاق و مودب، ستاره در زمین و خارج از زمین، رهبر، این ها خصوصیات کسی است که در تاریخ باشگاه پرسپولیس جایگاهی ویژه دارد. کریم باقری، ستاره سال های دور پرسپولیس است که اکنون عضوی از مهم از کادرفنی مربیان پرسپولیس به شمار می رود و هر مربی ای که می آید و می رود، به تحسین از این اسطوره می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال برای آقای اسطوره از تراکتور آغاز شد و او زمانی که تنها 17 سال سن داشت، اولین بازی اش در لیگ آزادگان را برابر استقلال انجام داد. تغییر برای آقا کریم پرسپولیسی ها خیلی زود اتفاق افتاد و پس از نمایش های بی نظیر او در سن پایین، راهی کشاورز شد. در آن زمان کریم باقری یک مدافع بود. اندکی گذشت و همه دیدند که بازیکن بزرگی در حال ساخته شدن است و پرسپولیس دست جنباند و کریم باقری را جذب کرد. همان سال اول با پرسپولیس قهرمان شد و خیلی زود لژیونر شد. کریم باقری به فوتبال آلمان رفت. آرمینیا بیله ‌فلد، باشگاهی بود که باقری در آن تیم نیز بازیکن مهمی به شمار می رفت. النصر امارات، چارلتون و السد دیگر باشگاه هایی هستند که کریم باقری در آنها توپ زد اما در نهایت، او به پرسپولیس برگشت. تیمی که برای او ارزشی ویژه داشت و از آن زمان تاکنون، کریم باقری عضوی بزرگ از خانواده تیم سرخپوش پایتخت است. از سال 84 نیز با خداحافظی بهروز رهبری فرد و افشین پیروانی بازوبند به کریم محبوب رسید. در عین حال که کریم باقری وزنه سنگینی در پرسپولیس بود، در تیم ملی نیز یکی از بزرگترین مهره سرمربیان بود، در نهایت کریم باقری در هشتم آذر ماه سال 1389 در بازی دوستانه ایران و برزیل برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. اکنون زمان پرداختن به کارت های کریم باقری است.

اولین کارت کریم باقری به دوران حضور او در تراکتور مربوط است زمانی که او یک جوان جویای نام بود و در پست مدافع به کار گرفته می شد. کریم دو فصل در تراکتور بود و به واسطه همین دو فصل، احترام ویژه ای برای تراکتور و هواداران این تیم قائل است. مصاحبه کریم فراموش نشدنی است، زمانی که در لیگ نهم قرار بود پرسپولیس با تراکتور بازی کند کریم بازی نکرد و مدعی شد که به احترام هواداران این تیم حاضر نشده برابر تیم سابقش بازی کند. دومین کارت کریم باقری به دوران فراموش نشدنی او در پرسپولیس مربوط است. شماره 6 محبوب سرخ ها با این تیم دو بار قهرمان لیگ برتر شده و در فصل 89-1388 قهرمان جام حذفی. 10 فصل بازی در پرسپولیس و ثبت 33 گل زده در پست هافبک دفاعی چیزی نیست که به سادگی بدست بیاید و کریم باقری با جون و دل خود این آمار را در پرسپولیس عزیزش ثبت کرد. سومین کارت ما مربوط به دوران ملی باقری است. کریم باقری 87 ملی در کارنامه دارد و در این مسابقات موفق به زدن 50 گل شده است. آماری که او را بالاتر از برترین مهاجمان تاریخ فوتبال کشورمان قرار داده که در نوع خود اتفاقی بی مثال است. در تاریخ فوتبال ملی ایران علی دایی با 109 گل زده، آقای گل فوتبال جهان است و پس از او، کریم باقری با 50 گل با بازی در خط هافبک قرار دارد. نکته ویژه اینکه کریم باقری گلزن‌ ترین هافبک جهان در رده ملی است. این رکورد نیز یکی از رکوردهای ویژه فوتبال کشور ما است. نیاز نیست چیزی اضافه کنیم، این شما و این کارت کریم باقری.

طرح کامل کارت آیکان مومنت کریم باقری کریم‌ باقری

"نکته: طرفداری در ریتینگ های داده شده دقت به خرج داده اما این نمرات شاید در برخی نقاط و اندکی در مغایرت با واقعیت باشند"

برای مشاهده کارت بالا با کیفیت بیشتر اینجا کلیک کنید

برای مشاهده کارت مید کریم باقری با کیفیت بالاتر اینجا کلیک کنید

برای مشاهده کارت بیس کریم باقری با کیفیت بالاتر اینجا کلیک کنید

دیگر نکته قابل ذکر این است که طرفداری در انتشار این کارت ها ترتیب خاصی در نظر ندارد و مقیاس سنجش کارت ها، ریتینگ های داده شده است

بیشتر بخوانید

در نوروز 1400 با طرفداری؛ رونمایی از کارت آیکان اساطیر فوتبال ایران رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر اول، علی دایی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر دوم، علی کریمی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر سوم، علی جباری رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر چهارم، مهدی مهدوی کیا رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر پنجم، خداداد عزیزی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر ششم، ناصر حجازی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر هفتم، علی پروین رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر هشتم، نادر محمدخانی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر نهم، پرویز قلیچ خانی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر دهم، محمد خاکپور رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر یازدهم، جواد زرینچه رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر دوازدهم، احمدرضا عابدزاده رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر سیزدهم، فرهاد مجیدی

اخبار داغ 

افشاگری بی سابقه وکیل سابق پرسپولیس علیه یحیی گل محمدی چرا بازیکنان پرسپولیس به نفع عیسی آل کثیر شهادت ندادند؟ علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران کریم باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس

با 3 اخراج، شب عجیب سن سیرو تکمیل شد. 

طرفداری | اینتر با پیروزی مقابل میلان قهرمانی در سری آ را نهایی کرد.

آخرین دقایق بازی میلان و اینتر با کارت قرمزهای داور همراه شد. تئو هرناندز و دنزل دومفریز در دقیقه 93 «گلاویز» شدند تا هر دو با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شوند. شدت درگیری این دو بازیکن که به دلیل تلاش هرناندز برای انتقال فراتزی به بیرون از زمین ایجاد شده بود، در حدی بود که تمامی بازیکنان دو تیم برای میانجی‌گری بین آن‌ها وارد عمل شدند، اگر چه به نظر می‌رسید در این بین شیطنت‌هایی نیز رخ داد. داویده کالابریا نیز در دقیقه 97 به دلیل ضربه آرنج به مخیتاریان کارت قرمز دریافت کرد تا روسونری به اندازه کافی هنگام رویاپردازی نراتزوری، کابوس را تجربه کند. 

درگیری بازیکنان در دربی میلان - اینتر درگیری بازیکنان در دربی میلان - اینتر درگیری بازیکنان در دربی میلان - اینتر اخراج تئو هرناندز اخراج دنزل دومفریز اخراج داویده کالابریا

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس
  • (ویدئو) دو ایرانی بهترین تبلیغ تاریخ تویوتا را در دبی ساختند!
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • رونمایی از دست‌افزارهای سنگی نویافته کشف رود
  • عجیب ترین نتیجه تاریخ فوتبال جهان (فیلم)