Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس پلیس‌راه آذربایجان‌غربی گفت:همه هم استانی‌ها به ویژه شهروندان ارومیه باید از هر گونه سفر و تردد به به تفرجگاه‌ها به جد پرهیز کرده و امسال نیز مانند سال گذشته در خانه بمانند و افراد خاطی مبلغ یک میلیون تومان جریمه می‌شوند. - اخبار استانها -

کمال حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  ارومیه ، اظهار داشت: براساس آخرین تصمیمات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، امسال نیز همانند ساله گذشته در روز طبیعت در راستای کاهش شیوع بیماری کرونا در همه شهرهای قرمز و نارنجی هرگونه دورهمی و تجمع در همه بوستان‌ها، فضای سبز و تفرجگاه‌ها ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس‌راه آذربایجان‌غربی گفت: همچنین تجمع و دورهمی در تفرجگاه‌ها از جمله دره شهدا در محور ارومیه به اشنویه، محور بند، جانویسلو، محور انهر و تفرجگاه مارمیشو ممنوع است.

وی تصریح کرد: بنابراین همه هم استانی‌ها به ویژه شهروندان ارومیه باید از هر گونه سفر و تردد به تفرجگاه‌ها به جد پرهیز کرده و امسال نیز مانند سال گذشته در خانه بمانند.

محدودیت‌های کرونایی سطح نارنجی در کاشان امروز اجرایی می‌شودمحدودیت‌های 13 فروردین‌ماه در استان آذربایجان شرقی/ رانندگان متخلف اعمال قانون می‌شوندمحدودیت‌های جدید کرونایی در کاشان اعمال می‌شود

حسین زاده افزود: از ساعات اولیه روز سیزده فروردین، همکاران پلیس راه در محل حضور یافته و نسبت به اعمال ممنوعیت اقدام خواهند کرد و کسانی که ممنوعیت اعمال شده را رعایت نکنند مبلغ یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس‌راه آذربایجان‌غربی گفت: بی تردید همراهی مردم به مانند همراهی اوایل شیوع بیماری کرونا، سبب ریشه کن شدن این ویروس منحوس خواهد شد.

انتهای پیام/7548/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی تفرجگاه ها پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۱۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز؛ فردا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به انجام عملیات تعمیرات وجابجایی شبکه گاز رسانی ،جریان گاز مشترکین واقع در خیابانهای آزادگان 2-بلوار عدالت-محله حصار و کوچه های منشعب از ساعت 8 صبح روزچهارشنبه 5/3/1403 به مدت 12 ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان از دستکاری کنتور  ورگولاتور خود داری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.
پس از تمام عملیات جریان گاز تمامی مشترکان توسط گروه‌های امداد این شرکت برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه