Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@16:45:39 GMT

آب شرب برخی روستاهای هفتکل تا پایان خرداد انجام می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۱۵۸۴

آب شرب برخی روستاهای هفتکل تا پایان خرداد انجام می‌شود

سلیمانی دشتکی با اشاره به تصمیم در بررسی وضعیت پروژه های عمرانی، زیرساختی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان های استان گفت: آب شرب برخی روستاها و پروژه های شهرستان هفتکل تا پایان خردادماه انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» شامگاه (پنجشنبه ۱۲ فروردین) در پایان نشست شورای برنامه ریزی شهرستان هفتکل در محل فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: پیرو تصمیم در بررسی وضعیت پروژه های عمرانی، زیرساختی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان های استان خوشبختانه امروز موفق شدیم مسائل بیست و چهارمین شهرستان از بیست و هشت شهرستان استان را بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

استاندار خوزستان افزود: شهرستان هفتگل از جمله شهرستان هایی است که برای بار دوم مشکلات و پروژه های آن بررسی می‌شود که یک بار در مرکز استان و امروز در شهرستان هفتگل مسائل آن را بررسی کردیم. 

 

وی تصریح کرد: عمده مسائلی که داشتند در ارتباط با آب شرب، آب کشاورزی، جاده ها، بیمارستان، ورزش و جوانان، منابع طبیعی بود. 

 

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: اختلاف میان منابع طبیعی و مالکین سنتی مورد بررسی قرار گرفت و موارد بند به بند مرور شد و خواسته های فرماندار و نماینده حوزه انتخابیه در مجلس نیز مطرح شد. 

 

وی ابراز کرد: در ارتباط با زمین ها و عرصه های مورد اختلاف منابع طبیعی و اهالی محلی قرار شد ماده ۵۶ احیا شود و حداکثر ظرف سه ماه آینده جلسات حل اختلاف برگزار شود و تا چند ماه آینده به نتیجه برسند. 

 

استاندار خوزستان تصریح کرد: در ارتباط با کشاورزی قرار شد در خصوص بندهای خاکی که منابع طبیعی در دست اجرا دارد میزان ذخیره آب این بندها را به جهاد کشاورزی اعلام و جهاد کشاورزی ظرف یک ماه میزان زمین های قابل کشت و آب مورد نیاز را به سازمان آب و برق استان اعلام کند و آب و برق نیز حداکثر ظرف یک و ماه نیم مجوزهای لازم را برای کشت پایین دست این بندهای خاکی صادر کند و جدول زمانی مناسبی برای این کار لحاظ کردیم. 

 

وی عنوان کرد: در ارتباط با جاده ها حدود سه کیلومتر ورودی است و قرار شد اگر قیر تامین شود حداکثر تا پایان خردادماه و اگر تامین قیر با تاخیر همراه بود حداکثر تا مرداد ماه این جاده وصل و به جاده عمومی و دسترسی متصل شود.

  

سلیمانی دشتکی بیان کرد: در مورد آب شرب برنامه ریزی داشتیم که تا پایان خردادماه آب شرب برخی روستاها و برخی پروژه ها و مجمتع ها در موعد مقرر پروژه ها انجام شود.

  

وی در پایان یاد آور شد: سایر مسائل شهرستان نیز مورد بررسی قرار گرفت و خوشبختانه تصمیمات خوبی گرفته شد؛ تاکید من بر این است که مدیران بر قول های خود متعهد باشند و تاریخ های وعده داده شده را حتما پیگیری می‌کنیم که به سرانجام برسد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: قاسم سلیمانی دشتکی شهرستان هفتکل تامین آب شرب سلیمانی دشتکی منابع طبیعی پروژه ها تا پایان آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۱۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید

امتداد - قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی گفت: به شکل کامل کاغذ را از کروکی‌ها تا پایان خرداد با همکاری فراجا حذف می‌کنیم.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد به نقل از تجارت‌نیوز، مجید مشعلچی قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی گفت: کروکی برخط پروژه بین دستگاهی است که سال‌هاست موارد مختلف آن از عقد قرار داد، تهیه سخت افزار، آزمایش این پروژه در قم دنبال می‌شد. حدود دو ماه است که به فاز نهایی خود نزدیک می‌شود. ۵ تا ۶ استان حدود ۹۰ درصد تحت پوشش کروکی برخط هستند.

او اظهار کرد: مراکز بزرگ عمدتا تحت پوشش کروکی برخط هستند به جز تعداد محدودی از قسمت‌ها که منتظر تبلت‌ هستند. طرح کروکی برخط در حال عمومی شدن است و حدود ۷۰ درصد کروکی برخط در کشور برقرار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: اکنون امکان تبادل داده میان پلیس راهور و مرکز داده بیمه مرکزی وجود دارد و شرکت‌های بیمه هم کاملا ابزار‌ها و نرم افزار‌های خود را بروز کردند و مطابق با کروکی برخط ارزیابی و پرداخت خسارت صورت می‌گیرد یعنی تقریبا می‌توان گفت کروکی برخط عمومیت دارد و یکسری موارد نقص کوچک وجود دارد که به سبب کمبود سخت افزار‌ها است که آن را هم تکمیل خواهیم کرد.

او در پاسخ به این پرسش که چه زمانی کروکی برخط صددرصدی اجرا می‌شود؟ گفت: این مسئله بستگی به خرید دستگاه‌ها دارد ولی حتما پایان خرداد به شکل کامل کاغذ را از  فرآیند کروکی حذف خواهیم کرد در نهایت تاکید می‌شود کاغذ را به شکل کامل از کروکی‌ها برای سوانحی که نیازمند کروکی است تا پایان خرداد با همکاری فراجا حذف می‌کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • بررسی روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ساری و میاندورود
  • بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه در قم
  • بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه قم
  • عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید