Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@10:24:07 GMT

مسیر تفرجگاه‌های سمیرم مسدود شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۱۷۴۹

مسیر تفرجگاه‌های سمیرم مسدود شد

محمدرضا عسگریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: بر اساس تصمیم کمیته ستاد مقابله با کرونا شهرستان سمیرم برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا طی روزهای ۱۲و۱۳ فروردین تمامی مسیرهای منتهی به تفرجگاه‌ها و مکان‌های تفریحی و گردشگری سمیرم مسدود است.

فرماندار سمیرم افزود: با توجه به بالا رفتن آمار مبتلایان کرونا و پر شدن تخت‌های آی سی یوی بیمارستان سیدالشهدا، تمام اماکن گردشگری و تفرجگاه‌های شهرستان تعطیل بوده و طی مصوبه این ستاد در این روزها ورود مسافر به سمیرم ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا فروشندگان واحدهای صنفی موظف به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی (استفاده از ماسک) هستند و تیم نامحسوس پیگیری این موضوع در سطح شهرستان در حال بازرسی است که در صورت مشاهده عدم استفاده فروشنده از ماسک واحد صنفی پلمب خواهد شد.

عسگریان در پایان خاطرنشان کرد: ورود به آرامستان‌های شهر ممنوع و در صورت توقف خودرو در آن محل اعمال قانون صورت خواهد گرفت و برگزاری هرگونه مراسم عزا و جشن عروسی تا اطلاع بعدی ممنوع خواهد بود.

به گزارش فارس، با مثبت شدن تست کرونای ۱۸ نفر  تعدا مبتلایان به کرونا در سمیرم به ۲۳۳۸ نفر رسید که ۱۶ نفر بستری و ۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

انتهای پیام/ ۶۳۱۱۱/ح۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو سمیرم گردشگری بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رییس پلیس راه استان گلستان گفت: بارش باران شدید و جاری شدن روان آب‌ها سبب شد محور  کلاله- گنبدکاووس حد فاصل پل روستای بایلر تا اطلاع ثانوی مسدود شود.

سرهنگ شهرکی افزود: رانندگانی که قصد عبور از این مسیر را دارند می‌توانند از مسیر جایگزین محور بزرگراهی گنبدکاووس- کلاله استفاده کنند.

شهرکی گفت: پس از بازگشایی درباره رفت و آمد در این محور اطلاع رسانی می‌شود.

دیگر خبرها

  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک جنگلی سکوتپه
  • مسدود شدن مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • دستگیری عوامل درگیری تفرجگاه سکوتپه ساری
  • شناسایی و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی تفرجگاه غربالیز