Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی یوم الله ۱۲ فروردین را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهم فروردین ماه برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است، روز تحقق آرمان‌های بلند و بلوغ فکری و سیاسی ملت در سایه اسلام، رهبری داهیانه ی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام راحل و روز پاسداشت مردم غیوری است که وحدت ملی خود را در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوازدهم فروردین ۵۸ فریاد توفنده مردم با ایمانی بود که با نام خدا بپا خواسته و با مجاهدت ها وایثار خود، ضمن نفی استبداد واستکبار، به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی قاطعانه رای « آری» دادند.

این روز جلوه ای از وعده حق خداوند تبارک و تعالی و یادآور حماسه سیاسی و فریاد بلند و پرطنین ملت فرهیخته ، فهیم و بصیر ایران به بر پایی حکومت جمهوری اسلامی ایران و تجلی یکی از ماندگارترین صفحات زرین انقلاب اسلامی است که نور امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان بر افروخت.

اینجانب، با تبریک این عید و یوم الله بزرگ دوازدهم فروردین به عموم ملت مسلمان، شجاع و همیشه در صحنه ایران به ویژه مردم ولایتمدار شهرستان های کرمان و راور موفقیت همگان را در راستای آرمان های بلند امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

محمدرضا پورابراهیمی

نماینده مردم کرمان ور راور

و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روز جمهوری اسلامی پورابراهیمی پور ابراهیمی محمدرضا پورابراهیمی پور ابراهیمی کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی محمدرضا پور ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ارتش» گوهر درخشان ایستادگی و حفاظت از خاک وطن

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر با صدور پیامی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به غیورمندان این مرز و بوم تبریک گفت.

در متن پیام دکتر کولیوند آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

در میدان فداکاری برای ایران عزیز، ارتش جمهوری اسلامی‌گوهر درخشان ایستادگی و حفاظت از آب و خاک وطن و حریم هم‌وطنان است. به شهادت تاریخِ انقلاب و دفاع مقدس، ارتش و ارتشیان غیور مردانه تا پای جان برای مردم جانبازی و ایثار می‌کنند و این ازخودگذشتگی ریشه در اصالت ارتش دارد که در عین بی‌ادعایی همواره قدرتمند آماده انجام وظیفه است.

رفتار و سیره برادران ارتشی گویای آن است که خود را جزئی از تار و پود ایران و ایرانی می‌دانند زیرا نه‌تنها در حوادث نظامی‌بلکه در حوادث طبیعی نیز تلاش برای حفظ آرامش مردم را رسالت خود می‌دانند و در میدان خدمت فرقی میان نبرد با دشمن یا صف‌آرایی برای انجام خدمات بشردوستانه به مردم زلزله‌زده یا سیل‌زده، قائل نیستند.
امام راحل حضرت امام خمینی (ره) که با شناخت عمیق از جوهر و ذات پراهمیت این نیروی نظامی، ارتش را «حافظ استقلال و نگهبان مرزها» دانستند، ارتش جمهوری اسلامی ایران را برای آینده کشور به یادگار گذاشتند تا امروز ارتش و سپاه دو بازوی پرقدرت برای دفاع از تمامیت سرزمینی و قوت قلب مردم باشند.

«روز ارتش جمهوری اسلامی ایران» را به فرماندهی محترم ارتش و ارتشیان گرانقدر در صف و ستاد در رسته‌های زمینی، دریایی و هوایی تبریک می‌گویم و از خداوند متعال برای یکایک این عزیزان سلامت، عزت و توفیق روزافزون خواستارم.

پیرحسین کولیوند

کد خبر 6081132

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش
  • «ارتش» گوهر درخشان ایستادگی و حفاظت از خاک وطن
  • پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش
  • قالیباف روز ارتش را تبریک گفت
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت
  • تبریک روز ارتش توسط قالیباف