Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی شامگاه پنجشنبه در وین اتریش در پیامی توییتری به استقبال آمریکا از نشست کمیسیون مشترک برجام واکنش نشان داد.

وی در این پیام توییتری نوشت: «وزارت خارجه آمریکا از نشست مجازی کمیسیون مشترک برجام با مشارکت ایران و دیگر اعضای توافق هسته‌ای استقبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع تایید تغییر چشمگیر در موضع آمریکاست که در حال حاضر نیازمند تبدیل آن به اقدامات عملی است».

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شامگاه پنجشنبه به نشست روز جمعه کمیسیون مشترک برجام واکنش نشان داد و گفت: «نشست مجازی فردا میان ایران، چین،‌ فرانسه، آلمان،‌ روسیه و انگلیس برای بررسی توافق هسته‌ای ایران «گامی مثبت» بوده به خصوص اگر این نشست توپ را به سوی پایبندی دوجانبه به پیش ببرد». (جزئیات بیشتر)

اتحادیه اروپا شامگاه پنجشنبه در بیانیه‌ای خبر داد که نشست مجازی کمیسیون مشترک برجام روز جمعه برگزار خواهد شد.

بر اساس بیانیه اتحادیه اروپا، مشارکت کنندگان در نشست فردا، درباره چشم انداز بازگشت احتمالی آمریکا به برجام و چگونگی اطمینان حاصل کردن از اجرای موثر توافق توسط تمامی طرف‌ها گفت‌وگو خواهند کرد.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا روسیه توافق هسته ای کمیسیون مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادگان جهان در حمایت از فلسطین اقدام عملی داشته باشند

رییس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف، در بیانیه‌ای جنایت اخیر رژیم سفاک صهیونیستی در قالب تعدی به نوامیس مسلمین غزه را محکوم کرده و از همه آزادگان جهان خواست تا اقدام عملی در این زمینه انجام دهند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی رییس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای جنایت اخیر رژیم سفاک صهیونیستی در قالب تعدی به نوامیس مسلمین غزه را به شدت محکوم کرده و از همه آزادگان جهان خواست تا اقدام عملی در این زمینه انجام دهند.

رئیسی: به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیممتن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله القاسم الجبارین

تداعی شد کلام مولایمان علی(ع) که فرمودند شنیده‌ام یاران معاویه در سرحدات ما خلخال از پای زن مسیحی در سایه حکومت ما درآورده‌اند اگر مسلمانی این خبر را بشنود و از غصه دق کند بر او ملالی نیست، امروز همان روز است که حرامیان صهیونیست در قبلگاه اول مسلمین پس از شش ماه جنایت و آدم کشی به نوامیس مسلمین تجاوز کنند و سران مدعی عرب و امت مسلمان بشنوند و از ننگ نمیرند!

آیا وقت آن نرسیده است که این سگ‌های هار را ریشه‌کن کرد و این غده سرطانی را برای همیشه نابود کرد و از بین برد؟

ننگ بر آنانی که هنوز غیرت مسلمانی‌شان بیدار نگشته است، فراکسیون حمایت از محور مقاومت مجلس شورای اسلامی در کنار دیگر تشکیلات حامی فلسطین آماده هر اقدامی برای التیام و حمایت مردم غزه و نابودی اسراییل است و از همه آزادگان می‌خواهد اقدام عملی در این زمینه انجام دهند.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • پاکستان: موضع روشنی در قبال طرح انتقال گاز از ایران داریم
  • آزادگان جهان در حمایت از فلسطین اقدام عملی داشته باشند
  • طرح نماینده مجلس برای FATF، برجام و سند ۲۰۳۰: آنها را بومی کنیم!
  • نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند ۲۰۳۰ را در کشور بومی کنیم!
  • جلالی، نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند 2030 را در کشور بومی کنیم!
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • اسماعیل هنیه: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان فلسطین است
  • هشدار ایران به کویت؛ اجازه اقدام خلاف موازین بین المللی را نمی دهیم
  • افشای دیدار ضدبرجامی جان کری و سعودالفیصل در داخل هواپیما به روایت روحانی /چه کسانی ترامپ را برای خروج از برجام تشویق کردند؟
  • ظریف : چون از آمریکا آمدم خودی محسوب نمی‌شدم/ برای کشت بادمجان در این دولت گفتند شش ماه صبر کنید، از برجام توقع داشتند یکی دو ماهه جواب دهد!