Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام می‌گوید در حال آماده‌سازی برای برگزاری مسابقات در سال 1400 هستند.

به گزارش برنا، عبدالمهدی نصیرزاده در مورد برنامه های فدراسیون بدنسازی در سال ۱۴۰۰ گفت: بچه های ما در ایام عید مدام سرکار بودند و ما در این هفته میزبان رئیس فدراسیون جهانی و رییس کمیسیون داوری فدراسیون جهانی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان مسابقات فیتنس را می خواهیم برگزار کنیم، چیزی که سال ها به دنبال انجامش بودیم و خدا را شکر استقبال خیلی خوبی شد و سعی کردیم برای داوری مسابقات رییس کمیته داوری فدراسیون جهانی را دعوت کنیم و قرار است روز هفدهم سمینار داوری بگذارد و داورانی که قرار است در مسابقه فیتنس قضاوت کنند را توجیه کند و انشالله در داوری مسابقات هم مشکلی نداشته باشیم. به دنبال این هستیم رشته های نو مثل فیتنس که ترویج دهنده سبک زندگی سالم و اشاعه دهنده ورزش پاک هستند و امکان حضور سایر اقشار رشته های ورزشی مثل فوتبالیست ، کشتی گیر، والیبالیست و ... را در این مسابقات فراهم می کند بهای بیشتری دهیم و برگزاری این مسابقات هم اشاعه دهنده ورزش پاک در فدراسیون بدنسازی است. 

او درمورد اینکه آیا داوران مسابقه فیتنس کسانی هستند که خودشان قبلا فیتنس کار کردند یا خیر ادامه داد: خیر این ها داوران بین المللی ما هستند که در کارگاه دانش افزایی  شرکت می کنند. فیتنس یک ورزش بین رشته ای است. مفهوم فیتنس این است که درضمن اینکه شما باید از ترکیب بدنی ایده آلی برخوردار باشی و یک بدن عضلانی متناسب داشته باشی باید بتوانی مجموعی از  فاکتور های عضلانی مثل استقامت، قدرت، انعطاف پذیری و چابکی را هم به نمایش بگذاری و کسی که این موضوع را رعایت می کند و ترکیب بدنی ایده آلی دارد و درصد چربی بدنش را مدام کنترل می کند و از مشخصه هایی که من نام بردم برخوردار است و از سبک زندگی سالم تبیعت می کند و به همین خاطر طرفداران خاصی و همچنین مخاطبان زیادی در تمام دنیا دارد و قشر وسیعی از افراد که ورزش می کنند می توانند در این مسابقات شرکت کنند. به همین خاطر امکان دارد ما داوری داشته باشیم که مسابقه فیتنس هم نداده باشند ولی قطعا کسانی که داوری می کنند با قوانین آشنا هستند. 

رئیس فدراسیون بدنسازی در مورد اینکه آیا مسابقات دیگری جز فیتنس برگزار می شود یا خیر گفت: ۲۸ اردیبهشت ماه هفدهمین دوره مسابقات قویترین مردان را داریم که شهرستان سیرجان میزبانش است و بعد از آن به استقبال رمضان می رویم و برنامه ای نداریم و بعد از انتخابات ریاست جمهوری بلافاصله قصد داریم که در مسابقات فیتنس گیمز که در اسپانیا برگزار می شود برای اولین بار نماینده هایی را بفرستیم و بعد از آن هم میزبان مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان در رشته پاور لیفتینگ هستیم. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عبدالمهدی نصیرزاده فدراسیون بدنسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۲۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان

نماینده کشورمان به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شده است که تیم قایقرانی آب‌های آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در این رقابت‌ها حضور دارد.

علی آقامیرزایی در دور نیمه نهایی کایاک ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، هند و تایلند با زمان ۴۲.۷۷۵ ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به فینال این ماده صعود کرد. در این رقابت نمایندگان تایلند و هنگ‌کنگ اول و دوم شدند.

آقامیرزایی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پس از ۳۰ ساعت انتظار، سرانجام اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ کنسل شد
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • صعود مستقیم کانوی دونفره مردان به فینال/صعود علی آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • صعود کانوی دو نفره مردان و علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • صعود کانوی دونفره مردان و‌ علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • اختصاص یارانه گسترده فرهنگی برای نمایشگاه کتاب/ اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • اختصتص یارانه گسترده فرهنگی برای نمایشگاه کتاب/ اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند