Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@06:27:41 GMT

ممنوعیت های سیزده فروردین

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۲۲۵۱

‍‍‍‍‍‍

هر گونه دورهمی در روز طبیعت در شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت:​ امروز علاوه بر اینکه همه تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌ها تعطیل است، اتراق حتی در حاشیه شهر، بزرگراه‌ها و پارک‌ها هم ممنوع است.
وزارت میراث فرهنگی هم اعلام کرد: بنا‌ها و موزه‌های دارای محوطه باز و فضای سبز، امروز تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


* بر اساس تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا، جاده کرج ـ چالوس امروز بسته است. با رانندگانی که مصوبه ستاد را در روز طبیعت رعایت نکنند، بر اساس قانون برخورد و خودرو‌های آن‌ها به پارکینگ منتقل می‌شود.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرای تهران هم اعلام کرد: این ارامستان امروز فقط برای تدفین اموات باز است و شهروندان برای زیارت اهل قبور امروز به بهشت‌زهرا (س) مراجعه نکنند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: ممنوعیت ، 13 فروردین

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ممنوعیت 13 فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۲۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت پروازی در برخی فرودگاه های ایران تا فردا + اسامی استان ها

آفتاب‌‌نیوز :

 در پی انجام عملیات  سپاه پاسداران علیه مواضع اسرائیل، به اطلاع می‌رساند مطابق نوتام (هشدار پروازی) شماره «۱۱۸۴» همه پرواز‌های امروز (یکشنبه) فرودگاه بین المللی مهراباد تا ساعت ۶ صبح ۲۷ فروردین باطل شد.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد، پیش از این نیز بر اساس نوتام صادره شماره «۱۱۳۵» فرودگاه مهرآباد از ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد تا ساعت ۱۲ امروز بسته اعلام و همه پرواز‌های این بازه باطل اعلام شده بود.

پرواز‌های چند فرودگاه دیگر تا فردا باطل شد

 به دنبال حمله پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی اسراییل که در پاسخ به حمله چندی پیش این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد، فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از ساعت ۲ بامداد امروز (یکشنبه) پرواز‌های خود را باطل اعلام کرد.

در این خصوص رضا کارگر - مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران- در گفتگو با ایسنا، اعلام کرد: با توجه به نوتام صادرشده، باطل شدن پرواز‌های فرودگاه‌های مهرآباد، شیراز، اصفهان، بوشهر، کرمان، ایلام، سنندج و چند فرودگاه‌ها دیگر در غرب کشور تا ساعت ۶ صبح فردا (۲۷ فروردین) تمدید شد.

کارگر پیش از این درباره بلیت کسانی که پروازهایشان باطل شده است، گفته بود در صورت باطل شدن پرواز‌ها روند این است که هزینه بلیت برگردانده می‌شود، اما معمولا سعی می‌کنند مسافران را با پرواز‌های فوق‌العاده جابه‌جا کنند؛ البته در حال حاضر وضعیت پرواز‌ها مشخص نیست.

دیگر خبرها

  • اجرای محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در مرکز مازندران
  • قیمت فیله مرغ امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت رانا در بازار امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • سهام‌داران هیجانی خرید و فروش نکنند
  • قیمت تخم مرغ در بازار امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • اقدام ایران علیه اسرائیل «پاسخ» بود نه «انتقام»
  • ممنوعیت پروازی در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تا ساعت ۶ فردا تمدید شد
  • ممنوعیت پروازی در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تمدید شد
  • ممنوعیت پروازی در برخی فرودگاه های ایران تا فردا + اسامی استان ها
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۲۵ فروردین ۱۴۰۳