Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ماموران کلانتری باغ فیض چندی قبل از طریق مرکز فوریت های پلیسی در جریان حریق عمدی در یک ساندویچ فروشی در میدان پونک قرار گرفتند. در این حادثه صاحب مغازه که مردی ۲۹ ساله به نام حسین بود به دلیل سوختگی شدید جان باخت و چند روز بعد یکی از کارگران مغازه به نام مهدی به عنوان عامل اصلی این حادثه دستگیر شد. این جوان در حالی که مدعی بود چیز زیادی از این حادثه به یاد ندارد در این باره گفت: نمی دانم چطور شد دست به این کار زدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از مدتی قبل به عنوان پیک موتوری در ساندویچ فروشی کار می کردم و از همان ابتدا با صاحبکارم اختلاف داشتم اما هیچ وقت فکر نمی کردم باعث مرگش بشوم. او ادامه داد: از مدتی قبل به شیشه معتاد شدم و وقتی نمی توانستم مواد مصرف کنم حالم بد بود. آن روز هم با صاحبکارم دعوایم شده بود و از طرفی بی پول بودم و مواد نداشتم. او می گفت من برای مشتریان زن مزاحمت ایجاد می کنم. من فقط یک بار وقتی برای یک دختر غذا بردم از او خوشم آمد و پیشنهاد ازدواج دادم اما آن دختر با صاحب مغازه تماس گرفت و آبروریزی کرد. روز حادثه وقتی به ساندویچ فروشی رفتم صاحبکارم گفت چند زن و دختر دیگر هم تماس گرفته و گفته اند که من مزاحمشان شده ام. او من را از مغازه اخراج کرد و گفت دیگر به من احتیاجی ندارد. من هم در حالی که عصبانی شده بودم به پمپ بنزین رفتم و چند لیتر بنزین تهیه کردم و دوباره به مغازه برگشتم. اول دو آجر به سمت شیشه پرتاب کردم و بعد از شکستن شیشه ها ظرف بنزین را داخل مغازه انداختم. بنزین روی فر پاشید و همین موضوع باعث آتش گرفتن ساندویچی شد. آن زمان من خیلی عصبانی بودم. ازطرفی صدای مرموزی هم در سرم بود. یک نفر مدام به من می گفت که باید به خاطر اخراج شدن از صاحبکارم انتقام بگیرم می دانستم شیطان دستور می دهد اما توان مقابله نداشتم. من هم به این صدا گوش کردم و بنزین را داخل مغازه ریختم. فکر می کردم با این کار فقط بخشی از مغازه آتش می گیرد و نمی دانستم باعث مرگ صاحب مغازه می شوم. همه بدبختی های من از زمانی شروع شد که معتاد شدم. اعتیاد باعث شد خانواده ام من را دیگر نخواهند. صاحبکارم هم اخراجم کند و حالا هم به عنوان یک قاتل دستگیر شده ام. هرچه می کشم از اعتیاد است و نمی دانم حالا چه سرنوشتی در انتظارم است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا حادثه معتاد غذا شیطان قاتل اخبار حوادث جوان حریق شوم پمپ بنزین دستگیر شد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بازیگر سینما و تلویزیون آزاده نامداری عکس قتل ایران مجری تلویزیون عرب شورش کودک گنبد کاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۲۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدنساز سابق پرسپولیس درگذشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری، فرهاد چیذری بدنساز سابق تیم های پرسپولیس، پیکان و.... جان به جان آفرین تسلیم کرد. وی در زمان حضور مانوئل ژوزه بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس بود.

چیذری به دلیل ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرده است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۱۲ هزار قوطی اکتان بنزین در جنوب تهران
  • (تصاویر) ساختمان تاریخی بورس دانمارک تسلیم شعله‌های آتش شد
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس / فریبا: شانس قهرمانی استقلال بیشتر است
  • بدنساز سابق پرسپولیس درگذشت
  • جزییات جدید از حادثه زورگیری در اتوبان صدر
  • جزییات حادثه زورگیری در اتوبان صدر از زبان متهمان + فیلم
  • جزییات جدید از حادثه زورگیری در اتوبان صدر از زبان متهمان
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس/ فریبا: تنها ضعف ما، اختلاف نکونام و خطیر است
  • ساندویچ مرغ؛ هدیه هدر دادن پرتاب آزاد! + ویدئو
  • دردسر جدید با پرونده جدید برای بویینگ آمریکا