Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اگر می‌خواهیم به جام‌جهانی صعود کنیم به نظرم در این فرصت یک بازی دوستانه قوی باید در نظر بگیریم.

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در بازی دوستانه مقابل سوریه اظهار داشت: تیم ملی سه گل خوب به ثمر رساند؛ گل کنعانی‌زادگان شبیه گل‌هایی بود که در زمان بازیگری‌ام برای پرسپولیس می‌زدم، اما گل سردار آزمون بیشتر توجهم را جلب کرد، چون بر اساس کار تیمی شکل گرفت و به زیبایی وارد دروازه حریف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گل سردار، نقش بیرانوند را نباید نادیده گرفت؛ شروع مجددش خیلی خوب بود. معمولا شروع مجددهایش، با پرتاب‌های دست بود که این بار با پا انجام داد که خیلی خوب بود.

وی در خصوص اینکه آیا بازی مقابل تیم دوم سوریه، می‌تواند به شاگردان اسکوچیچ کمک کند، گفت: همین که بعد از مدت‌ها وقفه بازی دوستانه داشتیم، کار خوبی است و نمی‌شود ایراد گرفت. درست است سوریه با تیم نصفه و نیمه خود در تهران با ما بازی کرد، اما بازیکنان بعد از مدت‌ها فرصت در کنار هم بازی کردن را پیدا کردند. باید قبول کنیم به خاطر انتخابات فدراسیون کمتر به برنامه‌ریزی فکر کردیم و باید به رییس جدید هم فرصت بدهیم، اما فرصت زیادی هم نداریم، اگر می‌خواهیم به جام‌جهانی صعود کنیم به نظرم در این فرصت یک بازی دوستانه قوی باید در نظر بگیریم.

بازیکن سال‌های دور فوتبال ایران گفت: ما سه بازی سخت در بحرین داریم که عیار فوتبال ما را نشان می‌دهد. اگر به جام‌جهانی صعود نکنیم فوتبال ما پسرفت شدیدی می‌کند. هر چند سطح فوتبال ما خیلی بالاتر از بحرین است و ما مقابل اسپانیا و آرژانتین بازی‌های خوبی انجام داده‌ایم. نباید از بحرین ترسید، اما فقط یک بخش فوتبال در زمین است و بعضی موارد به بیرون زمین مربوط است. بحرینی‌ها به کمک بقیه کشور‌ها مثل عربستان، میزبانی را از ما گرفتند.

بیشتر بخوانید:
بیرانوند از رکورد حجازی عبور کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی فوتبال ایران سهراب انتظاری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران سهراب انتظاری بازی دوستانه فوتبال ایران جام جهانی فوتبال ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۲۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان شمسایی با پیروزی آغاز کردند

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتسال کشورمان امروز پنجشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ در نخستین دیدار خود از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا (انتخابی جام‌جهانی) به مصاف افغانستان رفت و توانست با نتیجه سه بر یک حریف خود را از پیش‌رو بردارد.

تیم ایران بازی را با ترکیب باقر محمدی، سالار آقاپور، محمدرضا سنگ سفیدی، مهدی کریمی و بهروز عظیمی آغاز کرد. شاگردان وحید شمسایی از همان ابتدا روش تهاجمی را برابر حریف سخت‌کوش خود در پیش گرفتند، اما کار دشواری مقابل رقیب داشته و در نیمه نخست تنها به یک گل توسط مهدی کریمی دست یافتند.

در ابتدای نیمه دوم، سعید احمدعباسی پس از توپ‌ربایی از بازیکن حریف و با حرکتی تماشایی، دومین گل ایران را به ارمغان آورد. در ادامه کار هماهنگ بازیکنان ایران موجب شد تا احمدعباسی، دومین گل خود و گل سوم ایران را ثبت کند.

سپس مهران غلامی یکی از گل‌های خورده حریف را جبران کرد. در ادامه بازیکنان افغانستان چند حمله همه جانبه را طراحی کردند که تبدیل به گل نشد.

در نهایت تیم ایران در این بازی به برتری سه بر یک رسید تا کارش را در جام ملت‌های آسیا با پیروزی آغاز کند.

در دیگر دیدار گروه D، کویت و بحرین دیگر همگروهی‌های ایران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز به مصاف هم می‌روند.

برنامه دیگر دیدارهای تیم ملی فوتسال ایران به شرح زیر است:

شنبه ۱ اردیبهشت

بحرین - ایران / ساعت ۱۷:۳۰

دوشنبه ۳ اردیبهشت

ایران - کویت / ساعت ۱۷:۳۰

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام فوتسال آسیا از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • پیروزی کویت مقابل بحرین؛ ایران صدرنشین شد
  • پیروزی هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها
  • شاگردان شمسایی با پیروزی آغاز کردند
  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • روابط دوستانه ایران و روسیه زمینه ساز تقویت مناسبات است
  • روابط دوستانه ۲ کشور زمینه ساز تقویت مناسبات است
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز + ساعت و برنامه کامل بازی‌ ها
  • مساله بحرین و استیضاح دولت هویدا + عکس های تاریخی