Web Analytics Made Easy - Statcounter

محرومیت شش ماهه و سنگین عیسی آل کثیر ، مهاجم پرسپولیس امروز به پایان می رسد و او از فردا می تواند به جمع سرخپوشان اضافه شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که پرسپولیسی‌ها به خاطر یکسری مسائل نگران محرومیت دوباره عیسی آل کثیر بودند اما به نظر می‌رسد خطر جدیدی این بازیکن را تهدید نمی‌کند و او می‌تواند از فردا در تمرینات گروهی و بازی‌های پرسپولیس شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرسپولیسی‌ها نگران محرومیت دوباره عیسی بودند اما به‌هرحال کنفدراسیون فوتبال آسیا به یکسری گزارش‌ها استناد نکرد و آل‌کثیر مشکل خاصی ندارد.
در مورد بازی کردن این مهاجم در بازی شنبه با پدیده مشهد طبعا گل‌محمدی تصمیم می‌گیرد اما به‌هرحال بعید است عیسی در مشهد فیکس باشد.
نکته دیگر در مورد عیسی آل کثیر این‌که او در لیگ قهرمانان آسیا پیراهن شماره ۷ را بر تن خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عیسی آل کثیر پرسپولیس اخبار پرسپولیس پرسپولیس عیسی آل کثیر لیگ برتر عیسی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۳۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که در منطقه شرق آسیا برگزار شد امروز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی میزبان یوکوهاما مارینوس ژاپن بود که این بازی در پایان با برتری یک بر صفر اولسان به پایان رسید.

تک گل اولسان در این دیدار را «لی دونگ گیونگ» در دقیقه ۱۹ به ثمر رساند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که در منطقه غرب آسیا برگزار خواهد تیم فوتبال العین امارات میزبان الهلال خواهد بود اما این بازی به دلیل شرایط بد جوی در امارات و سیل شدید که قرار بود دیروز برگزار شود لغو و به امروز ساعت ۱۹:۳۰ موکول شد.

کد خبر 6081193

دیگر خبرها

  • نکته مثبت شخصیت اوسمار از زبان پیشکسوت پرسپولیس
  • صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • صدر جدول لیگ دست پرسپولیس است
  • پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!
  • رقابت جالب عیسی و کنعانی با گئورگی و شهاب
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس