Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@12:37:39 GMT

شورای ائتلاف از فهرست کاندیداهای خود رونمایی می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۳۰۹۲

شورای ائتلاف از فهرست کاندیداهای خود رونمایی می‌کند

گروه سیاست سایت فردا – همه توجه‌ها به انتخابات ریاست جمهوری است اما انتخاباتی شوراهای شهر که همزمان با آن برگزار خواهد شد نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. به خصوص در کلان‌شهرها و مشخصا تهران. طبق تجربه اکثریت کرسی‌های شورا از آن جریانی می‌شود که در انتخابات ریاست جمهوری نیز برنده است و به تبع آن شهرداری پایتخت که یکی از  سیاسی‌ترین کرسی‌ها است، به همان جریان تعلق خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو است که شاهدیم هرکدام از جریان‌ها و گروه‌های سیاسی همزمان با برنامه‌ریزی برای رسیدن به پاستور گوشه چشمی هم به «بهشت» دارند و به فکر انتخابات شوراها هستند.

اظهارات اخیر مصطفی چمران شاهد این مدعا است. به گفته او شورای ائتلاف که یکی از سازوکارهای انتخاباتی اصولگرا است اواخر اردیبهشت ماه از فهرست کاندیداهای مورد نظر خود برای شورای شهر رونمایی خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، رئیس سابق شورای شهر تهران  با اشاره به حضو افراد متخصص در شورای شهر تهران اظهار کرد: در این دوره از انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش ساز و کار خاصی را این مسئله در نظر گرفته شده است.

وی درباره اعلام لیست کاندیداهای شورای شهر تهران، ری و تجریش خاطرنشان کرد: این کار با توجه به برنامه‌ای که مدنظر شورای ائتلاف است زمان بر است و البته ما عجله‌ای هم برای این مسئله نداریم چرا که معتقدیم باید از تخصص‌های مختلف در لیست حضور داشته باشند.

چمران گفت: در اواخر اردیبهشت ماه لیست کاندیداهای شورای شهر تهران، ری و تجریش از سوی شورای ائتلاف اعلام خواهد شد.

 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: چمران انتخابات شوراها شورای ائتلاف شورای شهر تهران شورای ائتلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک

به گزارش خبرگزاری مهر، علی شعبانی اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، تکلیف پنج حوزه انتخابیه استان و یک کرسی از سه کرسی حوزه انتخابیه مرکز استان روشن شد.

وی افزود: برای مشخص شدن نمایندگان ۲ کرسی دیگر نمایندگی مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسامی رقابت ۴ نامزد به دور دوم کشیده شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه، انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آموزش‌های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک در دور دوم به مردم و عوامل اجرایی از طریق رسانه ملی و فضای مجازی و در جمع‌های حقیقی ارائه می‌شود.

شعبانی خاطرنشان کرد: انتخابات دور دوم دوازدهمین مجلس شورای اسلامی روز جمعه، بیست‌ویکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6082515

دیگر خبرها

  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • فهرست سبد خرید کتاب‌ را آماده کن | تصمیمات تازه برای نمایشگاه کتاب سی‌وپنجم
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • پایان زمان ثبت نام از کاندیداهای شطرنج
  • برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی قزوین رونمایی می‌شود
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس