Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@22:51:24 GMT

آماده‌باش آتش‌نشانان کرجی در روز طبیعت

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۳۰۹۷

آماده‌باش آتش‌نشانان کرجی در روز طبیعت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،عباس وحیدی ،رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت : آتش نشانی نیز همگام با سایر ارگان‌های امدادی و خدمت رسان تمهیدات ویژه‌ای به منظور رفاه حال مردم و خدمت رسانی در روز طبیعت در نظر گرفته است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود: به منظور امدادرسانی به حوادث جاده‌ای یک دستگاه خودروی امداد و نجات در میدان امیر کبیر مستقر خواهد شد تا در صورت بروز سانحه در حداقل زمان ممکن امدادرسانی‌های لازم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحیدی با بیان این که ۳۲ ایستگاه آماده باش کامل هستند، گفت: با وجود آماده باش کامل ۳۲ ایستگاه آتش نشانی و استقرار نیرو‌های عملیاتی در مبادی ورودی و خروجی شهر، توصیه می‌شود که هموطنان برای لذت بردن از طبیعت از استقرار در کناره‌های جاده، دریاچه‌ها و دره‌ها خودداری کنند، مراقب بازی کودکان باشند، خودرو‌ها طوری پارک شوند که مسیر تردد نیرو‌های آتش نشان و امدادی را مسدود نکنند، از اجاق‌های مخصوص برای طبخ غذا استفاده و در پایان در صورت روشن کردن آتش، حتما آن را خاموش کنند.

او افزود: شهروندان برای تماس با سازمان آتش نشانی کرج و اطلاع دادن سوانح و حوادث کافیست با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ر.ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی سیزده بدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، سر آتش یار سوم محسن مرادی در تشریح جزئیات حادثه گفت: ساعت ۱۱.۳۰ امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، این حادثه از طریق سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و بلافاصله آتش نشانان چهار ایستگاه ۱۴، ۳۵،۳۶ و ۷ همراه با ۶ دستگاه خودرو  راهی محل حادثه در پیامبر اعظم ۶۵ شدند.

وی افزود:  آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه جوان ۳۵ ساله ای که تنها مصدوم این حریق بود و دچار سوختگی جزئی شده بود تحویل عوامل اورژانس دادند.

طبق گفته افسر نگهبان آتش نشانی مشهد، بر اثر این حریق  قسمتی از انبار و مقداری چوب نئوپان دچار حریق شده بود که اطفا شد.

سر آتش یار سوم مرادی گفت: علت این حادثه در دست بررسی های کارشناسی است.

دیگر خبرها

  • تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات ۲ کودک
  • اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین/ سه حادثه طی دو ساعت
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین / سه حادثه طی دو ساعت
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • تیم واکنش سریع آبفا به مناطق سیل زده جنوب کرمان اعزام شد