Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@19:28:57 GMT

موافقت اوپک پلاس با افزایش تدریجی عرضه نفت

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۳۵۷۰

موافقت اوپک پلاس با افزایش تدریجی عرضه نفت

­اعضای اوپک‌پلاس با افزایش تدریجی عرضه نفت موافقت کردند .

به گزارش تابناک اقتصادی، وزیران نفت و انرژی اوپک‌پلاس با افزایش تدریجی افزایش تولید برای ماه‌های مه، ژوئن و ژوئيه سال ٢٠٢١ میلادی موافقت کردند.

۲۳ تولیدکننده عضو و غیرعضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) موسوم به اوپک‌ پلاس روز پنجشنبه، ۱۲ فروردین‌ماه در پانزدهمین نشست وزیران نفت و انرژی این ائتلاف از طریق ویدیوکنفرانس با افزایش تولید روزانه ۳۵۰ هزار بشکه‌ای تولید برای ماه مه، ۳۵۰ هزار بشکه‌ای برای ماه ژوئن و ۴۵۰ هزار بشکه‌ای برای ماه ژوئیه موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این تصمیم، مقدار کاهش تولید اعضای اوپک پلاس در ماه مه ٢٠٢١ به ۶ میلیون و ۵۵۰، در ماه ژوئن امسال به ۶ میلیون و ٢٠٠ هزار بشکه و در ماه ژوئيه سال جاری میلای به ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار بشکه در روز می‌رسد.

در این نشست اعلام شد کاهش داوطلبانه روزانه یک میلیون بشکه‌ای عربستان به‌صورت تدریجی در سه ماه مه، ژوئن و ژوئيه به ترتیب ۲۵۰ هزار بشکه در روز، ۳۵۰ هزار بشکه در روز و ۴۰۰ هزار بشکه در روز وارد بازار می‌شود و در ماه ژوئیه رقم کاهش داوطلبانه تولید این کشور به صفر خواهد رسید.

به نقل از خبرگزاری صدا وسیما؛ اعضای اوپک پلاس همچنین در این نشست تصمیم گرفتند نشست وزارتی ماه آوریل این ائتلاف ۲۹ آوریل (نهم اردیبهشت ماه) و نشست کمیته وزارتی نظارت بر توافق کشورهای عضو و غیرعضو اوپک پلاس (JMMC) ۲۷ آوریل (هفتم اردیبهشت‌ماه) برای بررسی تازه‌ترین تحولات برگزار شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها کلاب هاوس سند همکاری 25 ساله ایران و چین روز جمهوری اسلامی اوپک پلاس نفت بازار نفت اعمال ماه شعبان تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها کلاب هاوس سند همکاری 25 ساله ایران و چین روز جمهوری اسلامی هزار بشکه در روز اوپک پلاس برای ماه بشکه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۳۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاقیت در عرضه ماست (+عکس)

روی شیشه این ماست به جای استفاده از لیبل‌های مرسوم، نام گاوهایی که در تولید این ماست نقش داشته‌اند نوشته شده. این ایده مستقیم عواطف و احساسات مخاطب را نشانه گرفته و باعث می‌شود که مخاطب ارتباط خوبی با محصول برقرار کند.

 همچنین مصرف‌کننده حس می‌کند این ماست در یک مزرعه سنتی و روستایی تولید شده، جایی که همه چیز طبیعی و ارگانیک است و مزرعه‌دار ارتباط خوبی با دامهایش داشته، آنقدر که روی آن ها اسم‌های قشنگی گذاشته، پس این مزرعه جایی است گاوها دچار درد و رنجِ تولید صنعتی نمی‌شوند!

منبع: خلاقیت بدون مرز

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گزیده‌های نفتی هفته
  • نفت از افزایش قیمت بازماند
  • افزایش تدریجی دما در آذربایجان غربی در روزهای آتی
  • کدام استانهای کشور پر بارش تر بودند؟/ ایران پیشتاز تولید نفت اوپک
  • گرمای بهاری در مازندران
  • تولید جهانی نفت کاهش یافت
  • سقوط بیش از یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • آسمان مازندران صاف همراه با افزایش تدریجی دما
  • خلاقیت در عرضه ماست (+عکس)