Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه کورتریک بلژیک مدعی شده برای پیوستن نادری به استقلال رضایت نامه نداده است و حضور این بازیکن در ترکیب آبی‌ها غیر قانونی است و آبی‌ها در آستانه یک حکم جنجالی از سوی فیفا هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در آستانه شروع مجدد مسابقات لیگ برتر در سال جدید باشگاه استقلال با دردسری جدی روبرو شده که اگر ماجرا ختم به خیر نشود یک فاجعه در انتظار این تیم خواهد بود که می‌تواند شروع تلخی برای آبی‌ها و هواداران این تیم در ابتدای سال ۱۴۰۰ رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا از آن قرار است که باشگاه کورتریک بلژیک شکایتی علیه محمد نادری و باشگاه استقلال به فیفا ارسال کرده مبنی بر اینکه رضایت نامه‌ای به این بازیکن نداده و نادری متهم به جعل سند شده است.

باشگاه کورتریک حدود سه ماه قبل اخطاریه‌ای برای باشگاه استقلال فرستاد و در این خصوص به مسئولان باشگاه هشدار داد ولی مدیران این باشگاه علاوه بر اینکه نسبت به این نامه بی توجه بودند، مانع رسانه‌ای شدن موضوع شده و حالا این پرونده که مدتی است در فیفا به جریان افتاده به نتیجه رسیده و مسئولان فیفا به سود باشگاه بلژیکی رای دادند و نادری و باشگاه استقلال محکوم شدند.

هنوز کمیته انضباطی فیفا در خصوص وضعیت نادری و استقلال حکمی صادر نکرده ولی طبق آیین نامه علاوه بر محرومیت سنگین و جریمه نقدی احتمالی، بازی‌هایی که این بازیکن در ترکیب استقلال به میدان رفته هم ۳ بر صفر خواهد شد و در این صورت باید منتظر یک فاجعه در لیگ برتر باشیم.

یکی از مسئولان رده بالای استقلال که نخواست نامش فاش شود ضمن اعلام این خبر عنوان کرد که باشگاه استقلال با کمک فدراسیون فوتبال در تلاش است تا با رایزنی و کمک گرفتن از مهدی بیات، رییس فدراسیون فوتبال بلژیک که اصالتا ایرانی است این مشکل را برطرف کنند و باید دید باشگاه استقلال در مدت محدودی که برای گرفتن رضایت باشگاه کورتریک دارد (۱۴ آپریل) می‌تواند این پرونده را حل و فصل کند یا نه.

این خبر به گزارش خبرگزاری ایلنا نوشته شده است و در روزنامه خبرورزشی نیز منتشر شده است.  برخی از هواداران معتقدند که این خبر دروغ ۱۳ می باشد؛ لازم به ذکر است که هنوز جزییات دقیق تری در خصوص این شکایت، در دست نیست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد نادری فرهاد مجیدی محمد نادری باشگاه کورتریک باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۳۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، اصلی ترین پرونده ای که استقلال برای دریافت مجوز حرفه ای با آن سر و کله می زند، بحث مربوط به طلب باشگاه سانتاکلارا از آبی هاست که در جریان انتقال محمد محبی علیه این تیم صادر شده است.

استقلالی ها برای پرداخت این ۵۰۰ هزار یورو، طی هفته های اخیر با فیفا مکاتبه کردند که در این زمینه نیز علی خطیر شخصا راهی سوئیس شد تا از نزدیک بتواند مشکلات آبی ها در این پرونده را حل کند.

مدیران باشگاه استقلال در تلاش بودند تا ۳۰۰ هزار یورو از طلب خود در فیفا را به حساب سانتاکلارا واریز کنند که این موضوع مورد موافقت قرار گفت.

در روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال ۲۰۰ هزار یورو باقیمانده را به باشگاه استقلال کمک مالی کرده تا ۵۰۰ هزار یورو سانتاکلارا به صورت کامل پرداخت شود که حالا جزئیات این موضوع مشخص شده است.

آنگونه که ایسنا به نقل از منابع موثق خود نوشته، فدراسیون فوتبال معادل ۲۰۰ هزار یورو از محل مطالبات دلاری خود نزد فیفا، به حساب باشگاه سانتاکلارا پرتغال پرداخت کرده تا به این ترتیب بخش باقیمانده از بدهی استقلال به این باشگاه پرتغالی تسویه شود.

در قبال این کار، باشگاه استقلال هم با ارسال نامه‌ای به AFC، از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته که معادل ۲۰۰ هزار یورو از محل مطالبات دلاری این باشگاه نزد AFC، به حساب فدراسیون فوتبال منتقل شود.

باشگاه استقلال معادل ۳۰۰ هزار یورو هم از فیفا بابت حضور بازیکنانش در جام‌جهانی طلبکار است و می‌خواهد با احتساب این پول و پرداختی ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال، بدهی خود به باشگاه سانتاکلارای پرتغال را بابت انتقال محمد محبی پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • بازگشت ملی‌پوشان استقلال به اردو؛ آماده‌باش برای نبرد با مس
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای مجوز حرفه‌ای درماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • برد ناپلئونی سونگونی‌ها در اولین بازی سال
  • واکنش معاون حقوقی استقلال به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال